آموزش پرورش نگرش رشد

poster
پیش‌نمایش دوره

نگرش یک انتخاب است. افرادی که نگرش رشد دارند - که انتخاب می‌کنند باور کنند که استعداد و توانایی می‌توانند رشد کنند - عملکرد، تمرکز و موفقیت بهتری را تجربه می‌کنند. شما قدرت تغییر نگرش ... ادامه

برگزارکننده:  LinkedIn  LinkedIn
مدرس دوره:
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 یادگیری پذیرش و جستجوی چالش‌های جدید به عنوان فرصت‌های رشد و یادگیری

 پرورش پشتکار از طریق تعیین اهداف واضح، تمرین مهربانی با خود، و جستجوی حمایت در مواجهه با موانع

 تمرکز بر فرآیند یادگیری، استفاده از زبان ذهنیت رشد، و انجام تمرینات هدفمند برای بهبود مهارت‌های خاص

 بازنگری در شکست‌ها به عنوان فرصت‌های یادگیری، تأمل در اشتباهات و فعالانه جستجوی بازخورد برای بهبود مداوم

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش پرورش نگرش رشد

مقدمه
نتیجه‌گیری

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

نگرش یک انتخاب است. افرادی که نگرش رشد دارند - که انتخاب می‌کنند باور کنند که استعداد و توانایی می‌توانند رشد کنند - عملکرد، تمرکز و موفقیت بهتری را تجربه می‌کنند. شما قدرت تغییر نگرش خود را دارید. کلید این کار یادگیری نحوه انجام این تغییر است.

در این دوره، دکتر جما لی رابرتز شما را از طریق ابزارهای عملی برای شناخت نگرش‌های خود راهنمایی می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه این نگرش‌ها پاسخ شما به چالش‌ها را تغییر می‌دهند. جما روش‌هایی برای ساختن نگرش رشد از طریق درک رابطه بین علوم اعصاب و نگرش را به شما نشان می‌دهد و تأثیر داستان‌های خود را بر نگرش‌های ما توضیح می‌دهد، راه‌هایی برای بازنگری شکست به عنوان فرصتی برای رشد، نحوه تغییر تمرکز به تلاش در مقابل نتیجه و نحوه بازنگری استرس برای تقویت نگرش رشد را بیان می‌کند.

به علاوه، یاد بگیرید چگونه برنامه‌ای برای توسعه نگرش رشد ایجاد کنید که چالش‌ها و عدم قطعیت‌ها را به سوختی برای رشد تبدیل کند.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Gemma Leigh Roberts

بیش از پنج میلیون نفر دوره‌های آموزشی او در لینکدین را گذرانده‌اند و بیش از ۶۵۰,۰۰۰ نفر به خبرنامه او با عنوان "نگرش اهمیت دارد - پیشرفت در کار" اشتراک دارند. در سال ۲۰۲۲، اولین کتابش را منتشر کرد: "Mindset Matters: Developing Mental Agility and Resilience to Thrive in Uncertainty".

او بنیانگذار "مرکز نگرش اهمیت دارد" است، که خانه یک سری جدید از دوره‌های آنلاین اختصاصی، ابزارها و کلاس‌های تخصصی است که برای کمک به شما در ساخت تاب‌آوری، پیشرفت در زندگی و افزایش رفاه طراحی شده‌اند.

همچنین، او مجری پادکست غیرانتفاعی "نگرش اهمیت دارد" است که از "سلامت روانی بریتانیا" و برنامه بلوم که به جوانان کمک می‌کند مهارت‌های لازم برای ساخت تاب‌آوری را بیاموزند، حمایت می‌کند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.