آموزش Unreal Engine: ایجاد پلاگین ChatGPT / Dall-E

poster
پیش‌نمایش دوره

پردازش زبان طبیعی و هوش مصنوعی مولد، با امکان اتوماسیون، تولید کد و تولید تصویر، دنیا را متحول کرده‌اند. ChatGPT به کاربران امکان می‌دهد حجم نامحدودی از محتوا تولید کنند، از تولید کد گرفته تا ... ادامه

برگزارکننده:  Udemy  Udemy
مدرس دوره:
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1:20 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:20 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 نحوه ایجاد یک افزونه سفارشی در Unreal Engine

 نحوه نوشتن یک اسکریپت پایتون برای فراخوانی پرامپت ChatGPT

 نحوه نوشتن یک اسکریپت پایتون برای فراخوانی پرامپت Dall-E

 نحوه اسکریپت نویسی درUnreal Engine برای فراخوانی دستورات سفارشی

 نحوه طراحی و ایجاد یک پنجره Unreal Editor سفارشی

پیش‌نیاز‌ها

برای درک و استفاده بهتر از این دوره، آشنایی با دانش اولیه کامپیوتر، درک اولیه‌ای از موضوعات نویگیشن(ناوبری) برای موتور Unreal، درک اولیه از ویجت‌های غیرواقعی و مقداری تجربه اسکریپت نویسی پایتون توصیه می‌شود. همچنین شما نیاز به یک کارت اعتباری برای اتصال به حساب OpenAI شما، نصب Unreal Engine 5.1 یا بالاتر، نصب IDE سازگار با پایتون(Visual Studio، VSCode، و غیره)، رایانه رومیزی با ویندوز 7 (یا جدیدتر) 64 بیتی و یا یک مک با Mac OS X 10.9.2 یا بالاتر، کارت گرافیک سازگار با DirectX 11، پردازنده چهار هسته‌ای اینتل یا AMD و 8 گیگابایت رم دارید.

سرفصل‌های دوره آموزش Unreal Engine: ایجاد پلاگین ChatGPT / Dall-E

راه‌اندازی

در فصل اول این دوره، با مقدمات کار با Unreal Engine و OpenAI آشنا می‌شویم. ابتدا پروژه جدیدی در Unreal Engine ایجاد می‌کنیم و سپس پلاگین OpenAI را به آن اضافه می‌کنیم. در نهایت، یک حساب کاربری در OpenAI ایجاد می‌کنیم تا بتوانیم از API آن استفاده کنیم.

  راه‌اندازی پروژه
مشاهده
"05:18  
  ایجاد Unreal Plugin
مشاهده
"02:05  
  ایجاد اکانت OpenAI
مشاهده
"02:10  
ChatGPT

در فصل دوم، با استفاده از ChatGPT، یک ربات چت ساده ایجاد می‌کنیم. ابتدا اسکریپت پایتونی را می‌نویسیم که با API ChatGPT ارتباط برقرار می‌کند. سپس، طراحی رابط کاربری (UI) ربات چت را انجام می‌دهیم. در نهایت، اسکریپت پایتون را به Blueprint تبدیل می‌کنیم تا بتوان آن را در Unreal Engine اجرا کرد.

  ایجاد اسکریپت پایتون
مشاهده
"06:29  
  طراحی Widget
مشاهده
"04:38  
  Widget Blueprints
مشاهده
"15:17  
Dall-E

در فصل سوم، با استفاده از Dall-E، یک رابط کاربری برای ایجاد تصاویر خلاقانه ایجاد می‌کنیم. ابتدا اسکریپت پایتونی را می‌نویسیم که با API Dall-E ارتباط برقرار می‌کند. سپس، طراحی رابط کاربری (UI) رابط کاربری را انجام می‌دهیم. در نهایت، اسکریپت پایتون را به Blueprint تبدیل می‌کنیم تا بتوان آن را در Unreal Engine اجرا کرد.

  ایجاد اسکریپت پایتون
مشاهده
"08:53  
  طراحی Widget
مشاهده
"07:52  
  Widget Blueprints
مشاهده
"19:55  
  ترکیب Widgetها
مشاهده
"06:43  
نتیجه‌گیری

در این فصل از شما برای اینکه طی این دوره همراه ما بودید تشکر می‌کنیم

  نتیجه
مشاهده
"00:56  

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

پردازش زبان طبیعی و هوش مصنوعی مولد، با امکان اتوماسیون، تولید کد و تولید تصویر، دنیا را متحول کرده‌اند. ChatGPT به کاربران امکان می‌دهد حجم نامحدودی از محتوا تولید کنند، از تولید کد گرفته تا نوشتن خلاقانه، ایمیل و قالب‌های وب‌سایت و موارد دیگر. Dall-E به همه، حتی آن‌هایی که مهارت هنری ندارند، امکان می‌دهد هنر و طراحی‌ای تولید کنند که شبیه آثار هنرمندان حرفه‌ای است.

در این دوره آموزشی، نحوه ایجاد یک پلاگین سفارشی Unreal Editor را یاد خواهید گرفت که قابلیت ChatGPT و Dall-E را به Unreal Engine اضافه می‌کند. در پایان دوره، شما یک پلاگین Unreal Engine ایجاد کرده‌اید، ChatGPT و Dall-E را با استفاده از پایتون به ویرایشگر منتقل کرده‌اید، و یک منوی ویجت ابزار ویرایشگر کامل ایجاد کرده‌اید که امکان ایجاد پاسخ‌های ChatGPT و تصاویر Dall-E را مستقیماً در ویرایشگر فراهم می‌کند. تصاویری که در Dall-E ایجاد می‌کنید نیز مستقیماً در مرورگر محتوا وارد و ذخیره می‌شوند.

این دوره برای کسانی است که از قبل اصول Unreal Engine را می‌دانند و می‌خواهند مهارت‌های خود را در زمینه هوش مصنوعی مولد گسترش دهند. ما در مورد نحوه دانلود و نصب موتور یا ناوبری کلی ویرایشگر صحبت نمی‌کنیم. همچنین در مورد اصول برنامه‌نویسی صحبت نمی‌کنیم. با این حال، شما قادر خواهید بود در هر مرحله از ایجاد یک افزونه ChatGPT و Dall-E کاملاً کاربردی در Unreal Engine دنبال کنید.

این دوره مناسب چه کسانی است:

  • دانش‌آموزانی که می‌خواهند یاد بگیرند که چگونه پلاگین‌هایی برای Unreal Engine ایجاد کنند
  • دانش‌آموزان علاقه‌مند به هوش مصنوعی مولد مانند ChatGPT و Dall-E
  • دانشجویان علاقه‌مند به استفاده از پایتون با موتور Unreal Engine
  • دانشجویان علاقه‌مند به اسکریپت‌نویسی فضای کاری Unreal Editor

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Josh Triplett

Josh Triplett در حال حاضر متخصص فناوری‌های پیشرفته در شرکت هوافضای Fortune 500 است. او قبل از اینکه به تحقیق و توسعه فناوری‌های پیشرفته مانند واقعیت افزوده و مجازی و فناوری‌های بلادرنگ و هوش مصنوعی مشغول شود، 12 سال رهبری تلاش‌های مجازی در حوزه بازاریابی جهانی را عهده‌دار بود. Josh همچنین تجربه چندین و چند ساله در کار با Unreal Engine ،Unity Engine ،May و ... را دارد. او برنامه‌های تجسمی گسترده شرکت را ایجاد می‌کند که درآمد فروش را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  Udemy
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1:20 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:20 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی