دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 15 دانشجو
افشین تشرفی
2 ماه پیش
خوب و خلاصه و مفید. پیشنهاد میکنم به همه دوستان کسی دوره مجازی و گذرونده باشه این دوره براش کاری نداره ممنون از مدرس
محمد جواد خزایی
2 ماه پیش
واقعا دوره عالی بود من که خیلی ازش یاد گرفتم.
مبین ارباب
2 ماه پیش
برای کسایی با vm های مختلف کارکردن میخوان با این ماشین مجازی خوب آشنا بشن خیلی خوبه استاد هم نگم عالی
پارسا کیانی
5 ماه پیش
عالی
محمد ابراهیمی
8 ماه پیش
ممنون، جالب بود
مرتضی پیری
8 ماه پیش
ممنون، خوب بود


