برنامه‌ریزی زندگی، ویژه دانشجویان

آموزش برنامه‌ریزی زندگی از مهم‌ترین و اصولی‌ترین مواردی است که هر فردی باید آن را فرابگیرد. برنامه‌ریزی تنها محدود به یک دوره از زندگی نمی‌شود. فرد از همان کودکی باید یاد بگیرد برای خود برنامه ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
4.5 (16 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  8 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  8 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

پیش‌نیاز‌ها

این دوره از مفهوم برنامه‌ریزی شروع به آموزش می‌کند و تمام نکات و اصولی را که باید برای یک برنامه‌ریزی درست بدانید، به شما یاد می‌دهد؛ بنابراین برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیازی تعریف نشده است.

سرفصل‌های دوره برنامه‌ریزی زندگی، ویژه دانشجویان

فصل اول: شما الان چگونه زندگی می کنید؟

اولین گام برای برنامه‌ریزی در زندگی درک مفهوم برنامه‌ریزی و آگاهی از اهمیت آن است. طبیعی است که ذهن انسان تا زمانی که اهمیت یک موضوع را درک نکند، آن را نمی‌پذیرد؛ بنابراین در این فصل سعی می‌کنیم درباره برنامه‌ریزی بیشتر صحبت کنیم و ضرورت وجود آن را مورد بررسی قرار دهیم. 

در این فصل ابتدا مفهوم برنامه ریزی مطرح شده و سپس راهکارهای ریختن برنامه برای زندگی مدنظر قرار گرفته است. در ادامه فصل نیز اهمیت وجود برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف بیان می‌شود.

  مفهوم برنامه‌ریزی در زندگی چیست؟
"09:51  
  درس را کنار بگذارید
"07:04  
  چرا باید این دوره را بگذرانیم؟
"13:17  
فصل دوم: باورهای کلیدی

باور همان طرز فکری است که در ذهن ما نهادینه شده است و ما تمام‌کارهایمان را بر اساس آن انجام می‌دهیم. قدرت باور به حدی است که می‌تواند فرد را تا نابودی بکشاند یا حتی در آستانه فروپاشی او را نجات دهد؛ بنابراین مهم‌ترین چیز در زندگی این است که شما چه باوری نسبت به خود و زندگی خود دارید. در این فصل از آموزش برنامه‌ریزی در زندگی به بررسی جهانی مخفی که ما را هدایت می‌کند و باورهای کلیدی زندگی می‌پردازیم.

معمولا چیزی که افراد را وادار به انجام کاری می‌کند، باورهای خود او هستند. نقش باورها در زندگی به حدی زیاد است که می‌تواند انسان را به نابودی بکشاند و یا باعث پیشرفت او شود. پس قبل از برنامه ریزی پرداختن به این باورها اهمیت زیادی خواهد داشت. بنابراین در فصل دوم به این موضوع پرداخته شده است.

  جهان مخفی که شما را هدایت می‌کند و از آن بی‌خبر هستید
"10:29  
  باورهای کلیدی زندگی، قسمت اول
"20:54  
  باورهای کلیدی زندگی، قسمت دوم
"18:15  
فصل سوم: قانون‌های زندگی

تمام افراد موفق قانون‌های مخصوص به خود را دارند. این قانون‌ها شاید در جزئیات متفاوت باشند، اما در کلیت قضیه و اصل ماجرا یکسان هستند. شما هم اگر می‌خواهید در دسته افراد موفق قرار بگیرید یا دست‌کم از زندگی خود راضی باشد، باید از قانون‌های زندگی پیروی کنید. در این فصل از آموزش برنامه‌ریزی قانون‌های زندگی را برایتان شرح می‌دهیم.

هر انسانی برای رسیدن به هدف مدنظر خود یک سری قوانینی را در نظر می‌گیرد که عمل به آن‌ها موفقیت را در پی دارد. بنابراين برای داشتن یک برنامه ریزی مفید، عمل به قوانین بسیار مهم خواهد بود. برای آشنایی با این قوانین فصل سوم به این موضوع اختصاص داده شده است.

  قانون‌های زندگی، قسمت اول
"13:06  
  قانون‌های زندگی، قسمت دوم
"12:37  
فصل چهارم: مأموریت شما در زندگی

بعد از آموزش مفاهیم اولیه و پایه‌ای زندگی که به‌نوعی پیش‌نیاز برنامه‌ریزی هستند، باید در مورد کارهایی که می‌خواهید در زندگی انجام دهید، فکر کنید و تصمیم بگیرید. منظور از کارها در این قسمت همان اهداف والایی است که برای آن آفریده شده‌اید. در این فصل یک الگو تدوین مأموریت به شما داده می‌شود که می‌توانید با کمک آن مأموریت خود را در زندگی مشخص کنید.

بعد از گذراندن مراحل ابتدایی زندگی که برای داشتن یک برنامه ریزی مفید پیش‌نیاز هستند، باید همه اهداف خود را در نظر بگیرید و سپس مهم‌ترین هدفی را که برای آن آفریده شده‌اید انتخاب کنید. این فصل به شما در شناخت ماموریت‌تان در زندگی کمک می‌کند.

  شما می‌خواهید در این دنیا چه‌کار کنید و چرا؟
"16:42  
فصل پنجم: چشم‌انداز پنج سال آینده شما

بعد از تدوین مأموریت باید چشم‌انداز خود را در پنج سال آینده تعیین کنید؛ بنابراین باید این تصور را از خود داشته باشید که تا پنج سال آینده در چه جایگاهی قرار خواهید گرفت. در این فصل اصول لازم برای تدوین چشم‌انداز و همچنین یک فایل الگو به شما داده می‌شود تا بتوانید چشم‌انداز خود را به‌راحتی و واقع‌بینانه ترسیم کنید.

بعد از اینکه ماموریت شما مشخص شد باید سعی کنید که تا پنج سال آینده‌ی زندگی خود را تصور کرده و برای آن برنامه ریزی داشته باشید. این فصل به شما یاد می‌دهد چگونه یک برنامه ریزی واقع‌بینانه داشته باشید.

  شما در پنج سال آینده در کدام جایگاه خواهید بود
"15:11  
فصل ششم: زندگی خودتان را تحلیل کنید.

پس از تعیین مأموریت و چشم‌انداز باید زندگی خود را تحلیل کنید تا بتوانید به هدف‌گذاری بپردازید. در این فصل باید بتوانید زندگی خود را از جنبه‌های مختلف مانند ارتباطات شخصی و خانوادگی، مسیر شغلی، وضعیت مالی، اخلاق و احساسات و غیره مورد بررسی قرار دهید. برای هر موضوع یک چک‌لیست در اختیار شما قرار می‌گیرد و با توجه به آن می‌توانید زندگی‌تان را تحلیل کنید.

برای یک هدف‌گذاری درست باید بتوانید زندگی خود را به خوبی تحلیل کنید. یعنی باید با شناخت کامل خود تمام مسائل شخصی، احساسات، روش‌های ارتباط، انتخاب شغل را مورد بررسی قرار دهید. در این فصل با کمک یک چک‌لیست می‌توانید به تحلیل زندگی خود بپردازید.

  بررسی مدیریت منابع کلیدی شما، ارتباط با خانواده و مسیر شغلی
"31:51  
  بررسی وضعیت مالی، اخلاق و احساسات، سلامتی و تفریح
"23:11  
  بررسی روابط بیرونی، تخصص و مهارت‌ها، امور معنوی و خیریه
"20:26  
  چک لیست اهداف
"00:03  
فصل هفتم: اهداف شما برای پنج سال آینده چیست؟

این فصل به موضوع هدف‌گذاری و اولویت‌بندی می‌پردازد. در ابتدا باید بدانید هدف چیست و چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانید اهداف خوبی برای زندگی‌تان انتخاب کنید. در این فصل یاد می‌گیرید که چگونه برای پنج سال آینده خود تعیین هدف کنید و آن‌ها را به ترتیب اولویت قرار دهید.

برای داشتن یک برنامه هدفمند باید اولویت‌های زندگی خود را مشخص کرده و به هدف‌گذاری طولانی‌مدت فکر کنید. در این فصل برنامه ریزی برای پنج سال آینده به شما آموزش داده می‌شود و مباحث مطرح شده در آن به اولویت‌بندی اهداف نیز کمک خواهند کرد.

  هدف چیست؟
"08:46  
  برای ده موضوع در زندگی خودتان هدف‌گذاری کنید و اولویت‌بندی نمایید
"17:21  
  فایل تعیین اهداف
"00:03  
فصل هشتم: استراتژی (چگونه به مأموریت، چشم‌انداز و اهداف خودتان دست یابید)

استراتژی بر دستیابی به اهداف با صرف کمترین منابع تمرکز دارد. اگر منابع را روابط فردی، احساسات، مسیر شغلی، مهارت‌ها و غیره در نظر بگیریم، چگونگی استفاده از آن‌ها برای رسیدن به هدف را استراتژی می‌نامند. در این فصل می‌آموزید که چگونه تمام این موارد را در جهت رسیدن به اهدافتان به کار ببرید.

برای رسیدن به اهداف خود می‌توانید از روابط، احساسات، مهارت‌ها و مسیر شغلی استفاده کنید. به این عمل استراتژی گفته می‌شود. در این فصل استفاده از ویژگی‌های خود را برای رسیدن به هدف را یاد می‌گیرید.

  استراتژی چیست؟ تعیین استراتژی درباره سه منبع کلیدی
"31:35  
  استراتژی ارتباط با خانواده و ازدواج، استراتژی مسیر شغلی، قسمت اول
"24:50  
  استراتژی مسیر شغلی، قسمت دوم
"23:38  
  استراتژی مسیر شغلی، قسمت سوم
"19:14  
  استراتژی مالی، استراتژی احساسات، استراتژی سلامت و استراتژی تفریح
"25:32  
  استراتژی روابط و شبکه بیرونی، استراتژی کسب تخصص و مهارت، استراتژی امور معنوی و خیریه
"23:59  
  یافتن نقطه تغییر زندگی
"14:09  
  استراتژی‌های زندگی خودتان را طراحی کنید
"00:03  
فصل نهم: تدوین برنامه‌اجرایی

در این فصل به تدوین یک برنامه اجرایی برای زندگی می‌پردازیم. شما در این فصل از دوره آموزش برنامه‌ریزی با کلیدهای طلایی زندگی آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که چگونه فعالیت‌های استراتژیک زندگی خود را در قالب یک برنامه اجرایی دربیاورید. 

بعد از یادگیری استراتژی برای برنامه ریزی زندگی باید آن را به یک برنامه اجرایی تبدیل کنید. با کمک این سرفصل می‌توانید یک تدوین موفق داشته باشید.

  برنامه اجرایی چیست؟
"25:31  
  کلیدهای طلایی زندگی و جریان زندگی
"12:20  
  برنامه اجرایی، فعالیت‌های استراتژیک زندگی
"13:28  
  چگونه روز خودتان را طراحی کنید تا هر روز شکوهمند باشد
"19:04  
  برنامه اجرایی خودتان را طراحی کنید
"00:03  
فصل دهم: ارزیابی خود

برای رسیدن به موفقیت، برنامه‌ریزی تنها کافی نیست. باید بتوانید هرچند وقت یک‌بار خود را ارزیابی کنید. در این فصل به شما آموزش می‌دهیم که چگونه برنامه خود را ارزیابی کنید و از درست بودن آن مطمئن شوید.

بعد از اجرای یک برنامه ریزی باید هر مدتی یک بار عملکرد خود را مورد آزمون قرار دهید تا از درست بودن برنامه مطمئن شوید. این فصل شیوه ارزیابی خود را به شما می‌آموزد.

  ارزیابی اجرای برنامه و بازخورد دیگران به شما
"17:42  

درباره دوره

آموزش برنامه‌ریزی زندگی از مهم‌ترین و اصولی‌ترین مواردی است که هر فردی باید آن را فرابگیرد. برنامه‌ریزی تنها محدود به یک دوره از زندگی نمی‌شود. فرد از همان کودکی باید یاد بگیرد برای خود برنامه معینی داشته باشد تا از دچار سردرگمی و روزمرگی نشود.

طلایی‌ترین دوران زندگی هر انسان را می‌توانیم دوران جوانی او بدانیم. این تصور دور از ذهن نیست. زندگی انسان در این زمان دچار تغییر و تحولات اساسی می‌شود. قبولی در دانشگاه و شروع دوران شیرین دانشجویی از جمله تجربه‌هایی است که همه به‌خوبی از آن یاد می‌کنند.

اما نکته مهم در این دوران این است که شما به‌عنوان یک دانشجو باید طوری برای زندگی خود برنامه‌ریزی کنید که علاوه بر لذت بردن از آن، به شیوه‌ای ساختارمند به آرزوها و اهدافتان هم برسید.

دوره آموزش برنامه‌ریزی زندگی مکتب‌خونه ویژه دانشجویان طراحی و تهیه شده است. شما با شرکت در این دوره می‌توانید به بهترین نحو و باتوجه‌به شرایط زندگی‌تان برنامه‌ای مناسب تدوین کنید و مطابق با آن مسیر زندگی خود را در پیش بگیرید.

هدف از یادگیری دوره آموزش برنامه‌ریزی زندگی، ویژه دانشجویان چیست؟

هدف از یادگیری دوره آموزش برنامه‌ریزی زندگی این است که این مهارت مهم به طور کامل به شما عزیزان به‌خصوص اگر در دوران دانشجویی خود به سر می‌برید، آموزش داده شود.

در واقع این دوره به شما کمک می‌کند که راهکارهای رسیدن به آرزوهای خود را با شیوه‌ای نظام‌مند طراحی کرده و آن‌ها را به یک برنامه منسجم تبدیل کنید. در نهایت هم یاد می‌گیرید که چگونه خودتان را مورد ارزیابی قرار دهید تا همیشه در مسیر موردنظرتان قرار داشته باشید.

لزوم شرکت در دوره برنامه ریزی زندگی چیست؟

گاهی اوقات افراد به دلیل هدف‌گذاری غلط، نمی‌توانند به برنامه ریزی خود عمل کنند و در این راه به مشکل برمی‌خورند. دوره‌هایی که برای برنامه ریزی زندگی در نظر گرفته می‌شوند تا حد امکان این چنین مشکلات را حل خواهند کرد. شما در چنین دوره‌هایی، مفاهیم برنامه ریزی را یاد می‌گیرید. در این راه، لازم است با نقش عادت‌های روزمره بر روی برنامه‌ریزی‌ها آشنا شوید. بعد از این آشنایی باید یاد بگیرید که عادت‌های اشتباه را حذف و رفتار درست خود را تقویت کنید. بنابراين با کمک این دوره‌ها می‌توانید برنامه ریزی مفیدی را انجام دهید. هر چه برنامه شما بهتر باشد، موفقیت با درصد بالاتری به دست می‌آید.

بهترین روش‌ها برای تعیین اهداف در زمان برنامه ریزی برای زندگی

زمانی که وقت برنامه ریزی برای زندگی فرا می‌رسد، تعیین هدف مناسب مهم است. بنابراین قبل از برنامه ریزی تمام الویت‌های زندگی‌تان را مشخص کنید. سپس با در نظر گرفتن این اولویت‌ها به یادداشت کردن اهداف خود بپردازید. هدفی را که از همه درصد موفقیت بالاتری دارد به عنوان هدف اصلی خود قرار دهید. به‌علاوه آن دسته اهدافی را که جذابیت ندارند و مانع موفقیت شما هستند خط بزنید.

روش‌های عملی برای بهینه‌سازی زمان و انرژی در رسیدن به اهداف

مسئله‌ای که همه‌ی افراد به آن آگاهی دارند این است که انسان یک بار زندگی می‌کند و تنها در همین زمان کوتاه فرصت رسیدن به اهداف را دارد. بنابراین قبل از شروع اجرای برنامه ریزی زندگی، مدیریت زمان را تمرین کنید. مثلا یک برنامه ریزی یک هفته‌ای داشته باشید. اگر این یک هفته موفق شدید، همین الگو را ادامه دهید. هرگز سعی بر انجام چند کار را نداشته باشید. زیرا کیفیت کارها کاهش پیدا می‌کند و انرژی زیادی را از شما می‌گیرد. اگر در زمان‌های مرده مانند نوبت دکتر، کار بانکی و... کارهای مفیدی مثل مطالعه را انجام‌ می‌دهید، در مدیریت زمان خود موفق هستید. در کنار مدیریت زمان با قرار دادن زمان استراحت کافی در برنامه ریزی، انرژی شما برای ادامه مسیر حفظ خواهد شد.

دوره آموزش برنامه‌ریزی زندگی، ویژه دانشجویان مناسب چه کسانی است؟

دوره آموزش برنامه‌ریزی زندگی ویژه دانشجویان همان‌طور که از نامش پیداست مناسب دانشجویانی است که می‌خواهند با داشتن یک برنامه جامع و اصولی از زمان خود بیشترین استفاده را داشته باشند.

علاوه بر دانشجویان، تمام کسانی که می‌خواهند آینده خود را به بهترین شکل و مطابق با آرزوها و آرمان‌هایشان بسازند، می‌توانند از محتواهای این دوره نهایت استفاده را ببرند. 

در واقع دوره آموزش برنامه‌ریزی زندگی برای تمام کسانی طراحی شده است که می‌خواهند از فرصتی که در اختیارشان است، بیشترین بهره را ببرند و یک زندگی عالی برای خود بسازند؛ بنابراین هیچ شرط و محدودیتی برای شرکت در این دوره وجود ندارد.

بعد از فراگیری دوره آموزش برنامه‌ریزی زندگی، ویژه دانشجویان چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟

  • درک مفهوم برنامه‌ریزی در زندگی و لزوم آن
  • کسب باورهای کلیدی در زندگی
  • آشنایی با مهم‌ترین قانون‌های زندگی
  • درک مأموریت‌هایی که در زندگی به شما واگذار شده است
  • گرفتن دید مثبت و تدوین چشم‌انداز عالی از چند سال آینده خود
  • رسیدن به تحلیلی درست از زندگی 
  • اولویت‌بندی و هدف‌گذاری برای سال‌های آینده
  • طراحی یک استراتژی مناسب در روابط خانوادگی و اجتماعی، ازدواج، مسیر شغلی و غیره.
  • تدوین یک برنامه طلایی متناسب با ویژگی‌ها و شخصیت خود
  • ارزیابی خود و گرفتن بازخورد

ویژگی‌های متمایز دوره آموزش برنامه‌ریزی زندگی، ویژه دانشجویان مکتب‌خونه چیست؟

آموزش برنامه‌ریزی زندگی به شما کمک می‌کند با شناخت خود و یادگیری مهارت‌های مهم زندگی از جمله برنامه‌ریزی و تعیین استراتژی، نقشه راه خود را ترسیم کنید.

برای اینکه بتوانید یک برنامه‌ریزی درست و اصولی داشته باشید، ابتدا باید خود و جهانی را که در آن زندگی می‌کنید، بشناسید. در دوره آموزش برنامه‌ریزی زندگی ابتدا به بررسی مفهوم برنامه‌ریزی می‌پردازیم و جهانی که در اطرافمان وجود دارد و بیشتر ما از آن بی‌خبریم را به شما می‌شناسانیم.

در ادامه این دوره به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید مأموریت خود را در زندگی بفهمید، چشم‌اندازی برای آینده خود تدوین کنید و با تحلیل زندگی شخصی، اجتماعی و شغلی‌تان به تعیین استراتژی و اهداف متناسب با آن بپردازید.

سرفصل‌های دوره آموزشی برنامه ریزی زندگی


در دوره آموزشي برنامه ریزی زندگی 10 فصل برای شما در نظر گرفته شده که می‌توانند نکات ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهند. این سرفصل‌ها را در ادامه مرور می‌کنیم:

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher سعید علوی راد

سعید علوی‌راد دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی بیومکانیک از دانشگاه شهید باهنر کرمان، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران و کارشناسی ارشد مهندسی صنایع، مدیریت سیستم و بهره‌وری از سازمان مدیریت صنعتی تهران می‌باشد. همچنین ایشان دبیر کمیته برنامه‌ریزی استراتژیک و مدیر پروژه تحول واحد بازاریابی و فروش شرکت نان رضوی (آستان قدس رضوی) نیز هستند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
سید رضا حسینی 1402-03-23
🤔 به شخصه خیلی سعی کردم که با تحقیق، پرسیدن از انسان های موفق و دانشجویان برجسته هر رشته، مشاهده چندین ویدیوی یوتیوب، مطالعه سایت های مختلف یک راه حل جامع و عملی را برای برنامه ریزی اصولی و درست پیدا کنم، ولی متاسفانه غیر از چندین تئوری غیر عملی و حرف های پراکنده چیزی نصیب بنده نشد. 💡 چند وقتی است که این دوره بسیار عالی، جامع و کاربردی در این موضوع رو با تدریس بسیار زیبا و جذاب استاد سعید علوی راد در وبسایت مکتب خونه مشاهده کردم. 🥇 بیان استاد دوره بسیار شیوا و جذاب بوده و مطالب دوره واقعا کاربردی و مفید هستند.
محمدمهدی علاقمندزاده 1401-06-24
سلام استاد دوره عالی بود بسیار استفاده کردم. متشکرم
محمد جواد حیدری 1401-02-12
دوره هایی با این عنوان مثل واکسن فلج اطفال که از بچگی تزریق میشن باید در دوران نوجوانی اموزش داده بشن . ای کاش خیلی زود تر با این مفاهیم اشنا میشدم.😔😔 این دوره را برخلاف اسمش که فقط مختص دانشجو ها در نظر گرفته به تمام افراد در هر سنی پیشنهاد می‌دهم.
سیدعلی صادقی 1401-01-30
سلام و عرض خداقوت تشکر ویژه دارم از استاد عزیز که به نحو بسیار مناسبی مطالب را بیان کردند بیش از همه از بار ارزشی مطالب مفیدتان که انرزی بخش بوده تشکر می کنم سراسر سخنان شما سرشاراز احساس خوب همراه با معنویت بود مطالب ارزشمندی آموختم ان شا الله زندگی شما سرشار از موفقیت باشد
یکتا رسولزاده 1400-08-01
اصلا باور نمیکردم انقدر جامع باشه و انقدر راه حل‌های عملی بده. به کتاب‌های توسعه فردی که میان یه فلسفه رو بدون راهکار درست توضیح میدادن عادت کرده بودم و این دوره واقعا شگفت‌زده ام کرد. دستتون درد نکنه بابت این دوره. واقعا کمکم کرد.
حامی حافظی اردکانی 1400-03-02
سلام خیلی چیز ها در مورد این دوره می تونم بگم خیلی خیلی خیلی خیلی خوب هست برای بچه هایی هم سن ما چون هم مطالب بسیار دانستنشون لازمه و یک نظمی به ذهن میده که از الان نیاز داریم بدونیم مطالب برای افرادی مناسبه که زیر 27 هستن و بالای 17 سال برای برنامه ریختن هم خیلی کمک ها میکنه ولی در اصل برای افرادی است که میخواهند بعضی قوانین راه زندگی ای که در ان هستند را یاد بگیرند من 19 سالمه و از این دوره خیلی در زندگیم استفاده خواهم کرد چون مطالب زیادی یادگرفتم که به کارم میان
پرهام الاهیار تفرشی 1400-02-09
خیلی دوره خوبیه کاش این حرف ها رو یک نفر در ۱۸ سالگی به من زده بود که ۱۲ سال از زندگیم رو به خاطر بی برنامه بودن هدر ندم امیدوارم دوره هایی از این جنس و همین طور از همین مدرس ادامه پیدا کنه
محمد علی کاوئی 1400-07-11
دوره ی خوبی است. اما عکس قاسم سلیمانی در قسمت باورهای کلیدی و مثال شجاعت جالب بود. با احترام به نظر مؤلف اما بهتر نیست اعتقادات شخصی را برای خودمان حفظ کنیم؟
علی امیری 1401-12-28
سلام ابتدا تشکر می کنم از استاد محترم دوره. ثانیا تمایل دارم دوستانی که قصد تهیه این دوره رو دارند بدونند که: _ این دوره خیلی بیشتر از ۲۰ ساعت زمان نیاز داره تا مو به مو تکمیل بشه. _ این دوره نیازمند تعامل با استاد هست و بدون وجود استاد، این دوره (عقیم می مونه). به طور اجمالی این دوره برای من مفید نبود.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟
خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

سوالات پرتکرار

آیا گواهی‌نامه‌های دانشگاهی به صورت رسمی و توسط دانشگاه مربوطه صادر می‌شود؟
بله؛ گواهی نامه ها توسط دانشگاه مربوطه و با امضای رئیس دانشگاه یا مسئول مربوطه که حق امضای گواهی نامه ها را دارد صادر می شود و گواهی نامه معتبر دانشگاه است که به اسم هر فرد صادر می شود.

سوالات پرتکرار

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟
برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

سوالات پرتکرار

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟
خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  8 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  8 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)