دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 58 دانشجو
مهراد جاهدی
3 ماه پیش
دوره بسیار خوبی بود برای منی که نیازمند یادگیری سی پلاس پلاس بودم برای دانشگاه بسیار عالی بود بهتر از کتاب دانشگاه بود
محمد مهدی سعیدی
1 سال پیش
عالی تدریس میکنن
شکوفه گلمحمدی
2 سال پیش
تدریس خیلی خوب بود. بنظرم کامل تمام مباحث بیان شده و سرنخها داده شده. برای یادگیری واقعا کافی هست. بستگی داره خود دانشجو چقدر پیگیری و سرچ و تمرین داره. ممنون از استاد رشیدی و راهنمای خوب دوره خانم حقیقتخواه.
زهرا مکرمت
5 سال پیش
واقعا خیلی دوره خوبی بود. من این دوره رو همزمان با کلاس های دانشگاهم میگذروندم و خیلی مفید بود ولی حیف که در دوران امتحاناتم نتونستم ادامه بدم و گواهینامه رو دریافت کنم.
مهدی اصلانی
5 سال پیش
بسیار عالی، یکی از دوره های عالی مکتب خونه هست و استاد رشیدی به خوبی تدریس میکنن
محبوبه کارگر برزی
5 سال پیش
این دوره بهترین دوره مکتبخونه بود که تا الان گذروندم. دلیلش هم این است که جناب رشیدی دلسوزانه و صبورانه به تصحیح تمرینها میپردازن و هر نکته کوچک و بزرگی که به نظرشون لازم باشرو بسیار جامع توضیح می دهند، به طوری که کاملا ایرادات تمرینهای ارسالی مشخص میشن و میتونیم به تقویت ضعف هایی که متوجه اش میشویم بپردازیم. بسیار از ایشون ممنون هستم که این قدر مسءولیت پذیر هستن در ارایه ی درسی که قبول کردن.










