×
ribbon

تعیین سطح زبان آلمانی

افرادی که می‌خواهند برای اهداف مختلف در دوره‌های یادگیری زبان آلمانی شرکت کنند نیاز دارند که سطح زبان آلمانی خود را بشناسند. برای این منظور آزمون‌های تعیین سطح متفاوتی توسط موسسات و انتشارات دانشگاهی طراحی ... ادامه

ارائه دهنده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
جمعی از اساتید مکتب‌خونه
جمعی از اساتید مکتب‌خونه
3.5 (2 رای)
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  6 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  ساعت ویدئو - 2 ساعت تمرین و پروژه
 (undefined)

سرفصل‌های دوره تعیین سطح زبان آلمانی

آزمون تعیین سطح آلمانی

در این بخش شش سطح آزمون تعیین سطح آلمانی قرار دارد که از سطح A1.1 تا B1.2 شما را مورد سنجش قرار می‌دهد.

هر بخش آزمون 25 سوال ‌دارد. شما باید در هر سطح به حداقل 20 سوال یا 80% سوالات پاسخ درست داده باشید تا بتونید در سطح بعد شرکت کنید.

در صورتی که حداقل نمره را به دست آوردید می‌توانید در سطح‌های بعد شرکت کنید در غیر این صورت  اگر حداقل نمره را در سطحی دریافت نکردید سطح تعیین شده برای شما همان سطح است.

  1.Placement Test A1
"25:00  
  Placement Tes A1.2
"23:50  
  Placement Test A2.1
"25:00  
  Placement Test A2.2
"23:51  
  Placement Test B1.1
"25:00  
  Placement Test B1.2
"23:53  

درباره دوره

افرادی که می‌خواهند برای اهداف مختلف در دوره‌های یادگیری زبان آلمانی شرکت کنند نیاز دارند که سطح زبان آلمانی خود را بشناسند. برای این منظور آزمون‌های تعیین سطح متفاوتی توسط موسسات و انتشارات دانشگاهی طراحی شده است. این آزمون‌ها با ارائه سوال‌های استاندارد توانایی و مهارت‌های زبانی شما را در بخش واژگان، دستور و درک جملات و عبارات آلمانی مورد سنجش قرار می‌دهند.

 

هدف از تعیین سطح زبان آلمانی چیست؟

 

افراد با دلایل متفاتی اقدام به یادگیری زبان آلمانی می‌کنند. این هدف چه آکادمیک باشد چه علاقه فردی، شناسایی سطح زبانی برای شروع یادگیری، اهمیت بسیاری دارد. تعیین سطح دقیق برای شروع یادگیری یک زبان علاوه بر اینکه به صرفه جویی زمان و انرژی شما کمک زیادی می‌کند همچنین به شما کمک می‌کند تا نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید.

 

سطح‌بندی زبان آلمانی:

 

سطح‌بندی زبان آلمانی مانند همه زبان‌های دیگر اروپایی بر اساس چارچوب CEFR مشخص می‌شود. این سطح بندی شش سطح دارد که از سطح A1 تا C2 را شامل می‌شود.

 

سطح A1: در این سطح شما با الفبا، واژگان و دستورهای ساده زبان آلمانی آشنا می‌شوید و می‌توانید با جملات و عبارات ساده خودتان را معرفی کنید و با دیگران سلام و احوال‌پرسی کنید.

 

سطح A2: شما در این سطح توانایی صحبت کردن و درک جملات ساده آلمانی را به دست می‌آورید و می‌توانید در مورد امور روزمره، افراد خانواده، تحصیلات و شغلتان مکالماتی تولید کنید و به تبادل اطلاعات بپردازید.

 

سطح B1: در این سطح شما از سطوح مقدماتی عبور کرده‌اید، افعال، قیدها و صفت‌های زبان آلمانی را می‌شناسید و می‌توانید با جمله‌های بی‌نقص در مورد علایق، اهداف و سرگرمی‌های خود صحبت کنید.

 

سطح B2: در پایان این سطح شما این توانایی را دارد که متن‌ها و مکالمه‌های طولانی را درک کنید یا در زمینه‌های مختلف متن‌های نوشتاری تولید کنید.

 

سطح C1: این سطح اولین سطح پیشرفته زبان آلمانی است و شما با گذراندن این سطح این توانایی را دارید که متن‌های علمی و پژوهشی را درک و تولید کنید. در این سطح شما مفاهیم ضمنی واژگان را درک می‌کنید و در مکالمات روزمره خود روان و شیوا صحبت خواهید کرد.

 

سطح C2: در این سطح شما جملات دستوری و نادستوری را از هم تشخیص می‌دهید و می‌توانید صحبت‌های دیگران را تحلیل و نقد کنید و یا نظراتشان را به چالش بکشید.

 

آزمون تعیین سطح انتشارات Hueber:

 

یکی از آزمون‌های تعیین سطح استاندارد و مطرح برای زبان آلمانی آزمون طراحی شده توسط انتشارات Hueber است. Hueber که منتشر کننده کتاب‌های Menschen است، این آزمون را بر اساس مطالب و دستورهای هر سطح و بر اساس چارچوب‌های استاندارد اروپا طراحی کرده است.

این آزمون شما را در شش سطح از A1.1 تا B1.2 مورد سنجش قرار می‌دهد. هر بخش آزمون 25 سوال ‌دارد. شما باید در هر سطح به حداقل 20 سوال یا 80% سوالات پاسخ درست داده باشید تا بتونید در سطح بعد شرکت کنید. در صورتی که حداقل نمره را به دست آوردید می‌توانید در سطح‌های بعد شرکت کنید در غیر این صورت  اگر حداقل نمره را در سطحی دریافت نکردید سطح تعیین شده برای شما همان سطح است.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher جمعی از اساتید مکتب‌خونه

نظرات کاربران  ( نظر)

صفحه 1 از
1401-06-22
خیلی ممنون آزمون بدی نبود تهش سطحم a2 َشد :/ جمعا یه هفته بود داشتم آلمانی بکوب کار میکردم.

دوره‌های پیشنهادی

صفحات پربازدید
poster
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  6 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  ساعت ویدئو - 2 ساعت تمرین و پروژه
 (undefined)