مبانی تبلیغات

امروزه و با توجه به پیچیدگی‌های موجود در فعالیت کسب و کارها و ناهمواری‌های مسیر موفقیت آن‌ها موضوع تبلیغات مهم‌تر و اساسی‌تر از گذشته مورد بررسی قرار می‌گیرد. در خصوص تبلیغات و مبانی آن دیدگاه‌های ... ادامه

برگزارکننده:  فست ویژن  فست ویژن
مدرس دوره:
رامین ربیعی
رامین ربیعی
4 (11 رای)
سطح: مقدماتی
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  3 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  1:15 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

سرفصل‌های دوره مبانی تبلیغات

مبانی تبلیغات
  تبلیغات افلاین
"13:55  
  تبلیغات آنلاین
"33:59  
  شبکه‌های اجتماعی
"27:25  

درباره دوره

امروزه و با توجه به پیچیدگی‌های موجود در فعالیت کسب و کارها و ناهمواری‌های مسیر موفقیت آن‌ها موضوع تبلیغات مهم‌تر و اساسی‌تر از گذشته مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در خصوص تبلیغات و مبانی آن دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد. عده‌ای از مدیران کسب و کارها تبلیغات را صرفاً عملی پرهزینه و بی‌ثمر می‌دانند و به انجام آن اعتقادی ندارند چرا که بر این باورند که محصول خوب و خدمات مناسب دهان به دهان تبلیغ می‌شود و نیاز به انجام هزینه‌ای در خصوص آن نیست.

دیدگاه فوق صحیح نیست چراکه بسیاری از کمپانی‌های بزرگ در سراسر جهان با اینکه برندهایی شناخته شده هستند و البته اکثریت سهم بازارشان را در اختیار دارند باز هم به صورت سالانه بودجه بزرگی به تبلیغات اختصاص می‌دهند.

در ایران نیز خوشبختانه مدیران کسب و کارها حجم بیشتری از زمان و سرمایه خود را به موضوع تبلیغات تخصیص می‌دهند چرا که بدون تبلیغات و اجرای صحیح آن در مدت زمان کوتاه سهم بازار ایشان از دست خواهد رفت.

نکته مهم در موفقیت یک تبلیغ و کارایی آن برای یک کسب و کار دانستن مبانی تبلیغات است، شما به عنوان یک فعال حوزه مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ برای کسب نتیجه مناسب نیاز به آشنایی کامل با مبانی تبلیغات دارید.

مبانی تبلیغات در حالت کلی به معنای آشنایی با روش بکارگیری ابزارهای تبلیغاتی و همچنین بودجه‌بندی صحیح تبلیغات و بکارگیری ابزارها و بودجه مورد نیاز برای ایجاد یک برنامه مدون تبلیغاتی است.

هدف از آموزش مبانی تبلیغات چیست؟

در مبحث مبانی تبلیغات شما می‌آموزید که با توجه به نیاز کسب و کار خود، جایگاه برند خود و شرایط بازار، برنامه‌ای درست و اصولی که در برگیرنده بودجه‌ای مناسب و ابزارهایی دقیق است ایجاد نمایید.

مبانی تبلیغات با درنظر گرفتن ابزار‌های موجود و شرایط انجام و نتیجه‌ای که در پی دارد به دو دسته تبلیغات آنلاین و آفلاین و همچنین فعالیت در شبکه‌های اجتماعی تقسیم‌بندی می‌شود.

در این دوره به صورت مختصر با چگونگی بکارگیری تبلیغات در حالت آنلاین و یا آفلاین و همچنین نیاز کسب و کار و برند شما به هر یک از روش‌های تبلیغاتی آنلاین و آفلاین و در نهایت چگونگی فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و معرفی کسب و کار خود آشنا خواهید شد.

در انتها و پس از انجام اصولی تبلیغات و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی، نوبت به بررسی نتایج می‌رسد. بررسی میزان اثرگذاری کمپین تبلیغاتی و میزان رسیدن به هدف مشخص شده که می‌تواند فروش، برندسازی و... باشد و همچنین بررسی هماهنگی بین بودجه تخصیص یافته و نتیجه دریافت شده را اثرگذاری کمپین می‌نامیم که در دوره آموزش رایگان مبانی تبلیغات به صورت مختصر بررسی می‌گردد.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher رامین ربیعی

رامین ربیعی دانش‌آموخته کارشناسی رشته حقوق و ارشد MBA می‌باشد. ایشان مدیرعامل و موسس شرکت تبلیغاتی فست ویژن می‌باشند. آقای ربیعی در زمینه طراحی کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال و سوشال مدیا فعالیت دارند و سابقا به عنوان مدیر بازرگانی شرکت نساجی پاکان و مدیر فروش مجموعه پیک برتر، مشغول به فعالیت بوده‌اند.

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
جلیل بادپیما 1402-10-24
دوره کوتاه و مفیدی بود.
امیرعلی وکیل پور 1402-05-13
دوره جامع و کوتاه و خوبی بود ممنون از مکتب خونه
حامد میثمی 1401-04-10
یک ماهیت کلی بود بنظرم یک بار دیدنش برای افرادی که با این حوزه آشنایی ندارند مفید خواهد بود
1400-02-07
خیلی خوب و مفید بود اولش فکر کردم الکی هست وقتی دیدم و انجام دادم که منم میتونم موفق باشم 👏👏👏👏👌👌👌👌👍👍👍👍👍👍
امیررضا نصری رازین 1399-12-13
بسیار عالی بود واقعا اطلاعات پایه ای خوب و ارزشمندی می دهد و ای کاش مکتب خونه دورهای تکمیلی پلاس مثل تولید محتوا و آموزش حرفه ای اینستاگرام نیز قرار دهد
مکتب‌خونه
همراه عزیز؛ از پیشنهاد شما بسیار سپاسگزاریم. لطفا پیشنهادات خود را به ایمیل پشتیبانی ارسال کنید تا به واحد مربوطه ارجاع گردد. info@maktabkhooneh.org
محمود فتحی 1399-11-09
خیلی خوب بود. استفاده کردم. به همه ی کسانی که صاحب کسب و کاری اند توصیه می کنم. از استاد و سایت مکتب خونه تشکر می کنم.
افرین تاج بخش 1402-05-16
من چندتا از دوره های مرتبط رو دیدم ولی این دوره رو واقعا دوستش نداشتم و کاملا سلیقه ای هست. اینکه یکنفر بایسته و یکسری مطالبی که بعضا میشه به صورت پادکست هم گوش داد رو بگه چندان برای من جذاب نبود غیر از اینکه نه عکسی ، نه نمونه ای !! خلاصه تا قسمت 2 نگاه کردم
احسان فرخي 1402-08-22
دوره محتوای خاصی نداشت‌

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.

 دوره  آموزش رایگان مبانی تبلیغات برای چه کسانی مناسب است؟

مدیران بازاریابی و تبلیغات سازمان‌ها و همچنین مدیران و کارشناسان فروش
دانشجویان فروش، بازاریابی و تبلیغات
و تمامی افرادی که دارای کسب‌وکاری هستند و یا به هر دلیلی علاقه‌مند به یادگیری مبانی تبلیغات می‌باشند.
پس از مشاهده این دوره رایگان شما می‌توانید اطلاعات مفیدی در خصوص روش‌های تبلیغاتی موجود، ابزار‌های تبلیغاتی فعال و مناسب فعلی، مختصری از روش استفاده ابزارهای تبلیغاتی، روش فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و شناخت مخاطبان این شبکه‌ها و... به دست آورید.

در این دوره آموزشی آقای رامین ربیعی مدیرعامل شرکت فست ویژن، مبانی دنیای تبلیغات را با شما درمیان می‌گذارند، تا با داشتن این اطلاعات بتوانید از فضاهای موجود، چه در زمینه آفلاین و چه در زمینه آنلاین بهترین بهره‌وری را داشته باشید.

این دوره یکی از دوره‌های رایگان مکتب‌خونه است و شما با بررسی مفاهیم مطرح شده در آن می‌توانید با دید وسیع‌تری مبانی تبلیغات و روش‌های اصلی تبلیغات را بررسی نموده و دانش خود در این حوزه را بهبود دهید. افزایش دانش شما در حوزه مبانی تبلیغات می‌تواند راهگشای کسب و کار شما در شرایط رقابتی فعلی باشد.

صفحات پربازدید
poster
  
برگزار کننده:  فست ویژن
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  3 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  1:15 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)