آموزش مدیریت زمان و برنامه‌ریزی

poster
پیش‌نمایش دوره

مشکل کمبود زمان برای انجام فعالیت‌های روزمره که اکثر ما با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنیم، در بیشتر موارد به عدم وجود برنامه‌ریزی مناسب و عدم مدیریت زمان از سمت ما برای انجام فعالیت‌ها مربوط می‌شود. ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
4.3 (7 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1:25 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:25 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

پیش‌نیاز‌ها

مباحثی که برای این دوره در نظر گرفته شده به صورتی است که به زبانی ساده و با مثال‌هایی از زندگی روزمره بیان شده است. به‌این‌ترتیب در تمام مراحل این دوره سعی شده است تا موضوعات با زبانی ساده و برای استفاده همه افراد آماده شوند؛ بنابراین برای شرکت در این دوره نیاز به هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و تنها پیش‌نیاز این دوره علاقه و مواجه با مشکل برنامه‌ریزی و عدم زمان‌بندی مناسب در انجام امور است.

سرفصل‌های دوره آموزش مدیریت زمان و برنامه‌ریزی

مدیریت زمان

در این فصل به استفاده بهینه از زمان برای رسیدن به اهداف و عوامل از دست دادن زمان صحبت خواهد شد.

  مهارت‌های مدیریت زمان
مشاهده
"08:42  
  کنترل خود
"15:39  
  عوامل از دست دادن زمان
"07:43  
برنامه‌ریزی

در این فصل در مورد اصول برنامه‌ریزی و روش‌های عملی آن صحبت خواهد شد.

  اصول برنامه‌ریزی 1
"09:35  
  اصول برنامه‌ریزی 2
"09:19  
  روش‌های عملی مدیریت زمان
"09:58  
اهمال‌کاری

یکی از دلایلی که ما نمی‌توانیم از زمانمان استفاده خوبی کنیم، اهمال‌کاری است که در این فصل به تبعات و روش‌های اصلاح آن پرداخته خواهد شد.

  اهمال کاری
"07:40  
  تبعات اهمال کاری
"07:21  
  روش‌های اصلاح اهمال کاری
"09:52  

درباره دوره

مشکل کمبود زمان برای انجام فعالیت‌های روزمره که اکثر ما با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنیم، در بیشتر موارد به عدم وجود برنامه‌ریزی مناسب و عدم مدیریت زمان از سمت ما برای انجام فعالیت‌ها مربوط می‌شود. این مشکل از آنجا پررنگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شود زمان به طور مشخص تنها دارایی هرکدام از ما است و با استفاده درست از آن است که می‌توانیم به اهداف بزرگ و کوچکمان دست پیدا کنیم.

دوره آموزش مدیریت زمان و برنامه‌ریزی به‌منظور برطرف‌کردن این مشکل رایج و دست‌یابی به اهدافی بزرگ‌تر برنامه‌ریزی شده است. در برنامه‌ریزی و تدوین این دوره تلاش شده است تا با روشی اصولی با مسئله مدیریت زمان برخورد کنیم و به شما کمک کنیم تا بتوانید با استفاده از آموزش‌هایی که در این دوره ارائه شده است بهترین استفاده را از زمان خودتان داشته باشید. از جمله مباحثی که در این دوره برای آموزش در نظر گرفته شده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مهارت‌های مدیریت زمان
  • دلایل ازدست‌دادن زمان و مقابله با آن
  • اصول برنامه‌ریزی
  • اهمیت و جایگاه برنامه‌ریزی در فعالیت‌ها و ...

 

هدف از برگزاری دوره آموزش مدیریت زمان و برنامه‌ریزی چیست؟

باتوجه‌به جامعیت و اهمیت مسئله زمان و نیاز به مدیریت درست آن تلاش شده است تا با به‌کارگیری روشی اصولی به بهترین نتیجه دست پیدا کنیم. یکی از مهم‌ترین اهداف این دوره رسیدن افراد به دیدگاهی صحیح و کامل نسبت به مقوله برنامه‌ریزی و مدیریت زمان بوده است.

 

دوره آموزش مدیریت زمان و برنامه‌ریزی برای چه کسانی مناسب است؟

محتوایی که برای این دوره تهیه شده است محدود به رشته دانشگاهی یا مباحث تخصصی نمی‌شود و موضوعات این دوره با دیدگاه کمک به زندگی همه افراد و بهبود مشکل عدم مدیریت زمان برای همه افراد تهیه شده است.

به‌این‌ترتیب این دوره برای همه علاقه‌مندان به این مبحث و همه کسانی که در زندگی خود با مشکل کمبود وقت در انجام کارها مواجه هستند مناسب خواهد بود.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher محدثه رضایی فرح آبادی

محدثه رضایی فرح آبادی روانشناس، دانش‌آموخته کارشناسی راهنمایی و مشاوره از دانشگاه الزهرا و کارشناسی ارشد مشاوره توانبخشی از دانشگاه علامه طباطبایی هستند. از سوابق کاری ایشان می‌توان به همکاری در مراکز مشاوره‌ و تدریس در مدارس و شرکت‌ها اشاره کرد. ایشان دارای مدارک تخصصی در حوزه زوج و خانواده، زوج درمانی و ... همچنین برگزارکننده چندین کارگاه در زمینه روابط زوجی، روابط جنسی، جرات داشته باش و ...، دارای مقالاتی در زمینه فرزندپروری، شناسایی پدیدارگرایانه تعامالت زناشویی و ... هستند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
رکسانا یارندی 1403-01-07
عالی و بدور از پر گویی با استفاده از نکات بیسیک
رضا احمدی 1402-01-04
دوره آموزنده وعالی بود بسیارممنون از شما
محمد باغانی 1403-01-13
خلاصه اما مفید بود باتشکر
مرتضی کرامت 1402-10-05
ممنون از استاد فرح آبادی بابت دوره کاربردیشون
1402-08-17
به نام خدا بهتر بود دوره جزوه هم میداشت

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1:25 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:25 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)