دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 19 دانشجو
دانشجوی دوره
19 روز پیش
به نکات بسیار خوبی اشاره شد.
حسین احمدلو
29 روز پیش
خوب
هانیه اصلانی
1 سال پیش
عالی و بسیار مطالب مفید
دانشجوی دوره
1 ماه پیش
خوب بود من راضی بودم
سمانه اسكندری
5 ماه پیش
با دیدن این دوره دیدم نسبت به این موضوع و مذاکره ی حقوق و دستمزد باز تر و منطقی تر شد ممنونم
مینا عبادی پور
1 سال پیش
خوب بود









