امتیاز و نظرات کاربران
4.1
از مجموع 18 امتیاز
8نظر10 روز پیش
به نکات بسیار خوبی اشاره شد.
دانشجوی دوره
20 روز پیش
خوب
حسین احمدلو
1 سال پیش
عالی و بسیار مطالب مفید
هانیه اصلانی
1 ماه پیش
خوب بود من راضی بودم
دانشجوی دوره
5 ماه پیش
با دیدن این دوره دیدم نسبت به این موضوع و مذاکره ی حقوق و دستمزد باز تر و منطقی تر شد ممنونم
سمانه اسكندری
1 سال پیش
خوب بود
مینا عبادی پور
1 سال پیش
ایا در پایان دوره گواهی نامه ای دریافت میشه؟ چون نوشته شده حداقل نمره ۸۰ باید اخذ بشه!ازمون چگونه برگزار میشه؟
آتوسا خسروی
12 روز پیش
خوبه ولی کامل نیست.
سید محمد صداقت حسینی





