آموزش مصاحبه کاری به زبان انگلیسی (HR Interview)

poster
پیش‌نمایش دوره

این دوره برای افرادی مناسب است که تمایل دارند در مصاحبه‌های منابع انسانی یا HR interviews شرکت کنند. در این دوره به بررسی چگونگی پاسخ‌دادن به سؤالات مصاحبه می‌پردازیم و یاد می‌گیریم که چگونه جواب‌هایی ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
4.5 (2 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1:25 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:25 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 آشنایی با انواع سوالات مصاحبه‌های کاری

 آشنایی با چگونگی پاسخ دادن به سوالات مصاحبه‌های منابع انسانی

 چگونگی افزایش موفقیت خود در مصاحبات

 یادآوری و یادگیری Tenseهای انگلیسی

پیش‌نیاز‌ها

آشنایی حداقلی به سطح متوسط زبان (B1-B2) پیش نیاز این دوره می‌باشد.

سرفصل‌های دوره آموزش مصاحبه کاری به زبان انگلیسی (HR Interview)

?How To Increase Confidence

 هدف این فصل یادگیری کنترل‌کردن خودمان و تسلط کافی روی صحبت‌کردنمان است. در این فصل یاد می‌گیریم که چگونه با اعتمادبه‌نفس کافی توی مصاحبه‌های منابع انسانی شرکت کنیم و استرس و اضطراب را از خودمان دور کنیم. راه‌ها و تکنیک‌هایی در این فصل آموزش و یاد گرفته خواهند شد که قطعاً کاربرد خواهند داشت و با به‌کارگرفتن آنها کنترل بیشتری روی خودمان و احساساتمان در حین مصاحبه خواهیم داشت.

در کنار این، قرار است در رابطه‌با زمان حال ساده یا Simple present هم یاد بگیریم یا بهتر است بگوییم یادآوری کنیم.

  ?How To Increase Confidence
مشاهده
"16:42  
  Simple Present
مشاهده
"05:39  
Tell Me About Yourself

 هدف این فصل یادگیری پاسخ‌دادن به سؤال "درباره خودت بگو" یا " Tell Me About Yourself" است. در این فصل یاد می‌گیریم که چه چیزهایی را بگوییم و از گفتن چه مطالبی پرهیز کنیم.

در کنار این، قرار است زمان گذشته ساده یا "Simple past" را هم یاد بگیریم یا بهتر است بگوییم یادآوری کنیم.

  Tell Me About Yourself
"12:07  
  Simple Past 1
"05:01  
  Simple Past 2
"08:14  
?Do You Work Well Under Pressure

 هدف این فصل پاسخ‌دادن به سؤال "آیا تحت‌فشار خوب کار می‌کنی" یا "Do you work well under pressure" است و یاد خواهیم گرفت که فقط یک "نه" گفتن ساده کفایت نمی‌کند و بهتر است چگونه جواب قابل‌تر و بهتری ارائه دهیم.

در کنار این، قرار است زمان‌های گذشته استمراری یا "Past continues" و همین‌طور حال استمراری یا "Present continues"را یاد بگیریم یا بهتر است بگوییم یادآوری کنیم.

  ?Do You Work Well Under Pressure
"06:52  
  Past Continues
"06:15  
  Present Continues
"03:35  
?What Makes You Unique

 هدف این فصل یادگیری پاسخ‌دادن به سؤال " چه چیز شما را منحصربه‌فرد می‌کند" و "چه کاری می‌توانی انجام دهی که دیگری نمی‌تواند" است. در این فصل یاد می‌گیریم چگونه قابلیت‌های فردی خودمان را به‌عنوان مزیت بیان کنیم و گوی سبقت از دیگر داوطلبان بدزدیم.

در کنار این، قرار است زمان‌های حال کامل یا Present perfect و حال کامل استمراری یا Present perfect continues و گذشته کامل یا Past perfect را یاد بگیریم یا بهتر است بگوییم یادآوری کنیم.

  ?What Makes You Unique
"07:00  
  Present Perfect
"05:42  
  Present Perfect Continues
"03:59  
  Past Perfect
"04:03  

درباره دوره

این دوره برای افرادی مناسب است که تمایل دارند در مصاحبه‌های منابع انسانی یا HR interviews شرکت کنند. در این دوره به بررسی چگونگی پاسخ‌دادن به سؤالات مصاحبه می‌پردازیم و یاد می‌گیریم که چگونه جواب‌هایی ارائه بدهیم تا شانس قبول‌شدنمان در این گزینش بیشتر شود. فردی که قصد شرکت داخل چنین مصاحبه شغلی را داشته باشد مسلماً باید تسلط نسبتاً خوبی به زبان انگلیسی داشته باشد، برای همین داخل این دوره بیشتر مطالب به زبان انگلیسی بیان شدند و در کنار آن‌ها، مطالب مهم به‌صورت خیلی کوتاه به فارسی بیان شدند. حداقل سطح زبان پیشنهادی برای شرکت در این دوره، سطح زبانی متوسط روبه‌بالا یا Upper intermediate است. در دوره پیشرو، زمان‌ها یا Tenseهای انگلیسی به‌صورت کوتاه توضیح و تدریس شده‌اند تا مشکلات دستور زبانی و دستور زبانی هنگام ساختن جملات به حداقل برسند و مروری برای افراد شود.

امید است بعد از گذراندن این دوره و انجام پروژه پایانی آن، به تکنیک‌های پاسخگویی به سؤالات مصاحبه‌های منابع انسانی تسلط کافی پیدا کنید و به‌راحتی موقعیت شغلی مدنظر خود را به دست آورید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher محمدصادق نفر

محمدصادق نفر، فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات می‌باشند و همچنین به عنوان مدرس زبان انگلیسی در تمامی سطوح از سال 96 در مؤسسات آموزش زبان انگلیسی متعدد مشغول به آموزش هستند. از سال 98 تدریس مجازی را آغاز کردند. ایشان سابقه مترجمی متون انگلیسی و کمیک بوک را دارند و سابقه تدریس کنکور از سال 98 تا 1401 را در کارنامه خود دارند. ایشان همچنان تجربه تدریس کتاب‌های انگلیسی مدارس در تمامی مقاطع هفتم تا دوازدهم را درکنار تدریس کتاب‌های زبان انگلیسی دانشگاه‌ها در رزومه خود دارند. وی با توجه به کلاس‌های متعدد مکالمه و Free Discussion و تحقیق‌های فراوانی که داشتند تجربه کلاس‌های مربوط به سوالات و پاسخگویی مصاحبه‌های منابع انسانی یا HR Interview را دارند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
شراگیم مرادی 1402-04-20
ممنون که جالب و کاربردی مباحث ارائه شده بود
سعید امینی 1402-04-19
سلام. ممنون از «استاد نفر» بابت مطالبشون. به نظر میرسه یک ویدیو آپلودنشده. در انتهای فیلم دوم،گفته میشه جلسه بعدی درباره «حال استمراری» هست، که ویدیویی با این عنوان وجود ندارد.
مکتب‌خونه
همراه عزیز؛ با سپاس از نظر شما، موارد مطرح شده جهت بررسی به بخش مربوطه ارسال شد. در صورت نیاز به پیگیری بیشتر با شما در ارتباط خواهیم بود.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1:25 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:25 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)