×
ribbon

وبینار رایگان مکالمه در دو ماه، آیلتس در شش ماه، از شایعه تا واقعیت

این روزها نیاز به دانستن زبانی غیر از زبان مادری به یک امر بدیهی تبدیل شده‌است. درحال حاضر زبان انگلیسی در میان زبان‌های پرکاربرد دیگر جهان، از اهمیت و محبوبیت بیشتری برخوردار است؛ در حدی ... ادامه

ارائه دهنده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
5 (1 رای)
 همایش
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  1 سخنرانی
مجموع محتوای آموزشی:  0:50 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

سرفصل‌های دوره وبینار رایگان مکالمه در دو ماه، آیلتس در شش ماه، از شایعه تا واقعیت

وبینار
  مکالمه انگلیسی در دو ماه، آیلتس در شش ماه، از شایعه تا واقعیت
"50:29  

درباره دوره

این روزها نیاز به دانستن زبانی غیر از زبان مادری به یک امر بدیهی تبدیل شده‌است. درحال حاضر زبان انگلیسی در میان زبان‌های پرکاربرد دیگر جهان، از اهمیت و محبوبیت بیشتری برخوردار است؛ در حدی که یادگیری زبان انگلیسی را می‌توان پیش‌نیازی برای یادگیری علوم دیگر دانست. بسیاری از ارتباطات روزانه با داشتن حداقلی از دانش زبان انگلیسی تسهیل می‌شوند و علاوه براین موضوع، بسیاری از منابع آموزشی نیز به این زبان ارائه می‌شوند. در نتیجه آموختن زبان انگلیسی برای افراد بسیاری به یک هدف مهم برای پیشرفت در زندگی تبدیل شده‌است. برخی با هدف مهاجرت، برخی با هدف ارتقا شغلی و برخی نیز به دلیل علاقه به یادگیری زبان و یا تمایل به داشتن توانایی مطالعه منابع به زبان اصلی، تماشای فیلم و حتی گوش دادن به موسیقی به زبان مورد نظر، به دنبال یادگیری زبان هستند. افراد در مسیر یادگیری زبان، با مسائل مختلفی روبرو می‌شوند. 

یکی از موارد مهمی که زبان‌آموزان همیشه با آن درگیر هستند، انتخاب بهترین روش یادگیری زبان است. فراوان بودن مسیرهای موجود برای یادگیری، گاهی باعث سردرگمی زبان‌آموزان می‌شود. این روزها علاوه بر وجود آموزشگاه‌های زبان متعدد و امکان یادگیری زبان به صورت خودخوان، کلاس‌های آنلاین آموزش زبان نیز به منابع یادگیری اضافه شده‌اند. اما در نهایت انتخاب بهترین روش یادگیری زبان، به فردی که می‌خواهد زبان بیاموزد بستگی دارد. زیرا نوع یادگیری، مسئله‌ای منحصر به افراد است و روشی که برای یک زبان‌آموز مفید است ممکن است برای زبان‌آموز دیگر مطلوب نباشد. بسیاری از زبان‌آموزان نیز سطوح ابتدایی یادگیری زبان را گذرانده‌اند اما پس از گذشت مدتی احساس می‌کنند در همان سطوح ابتدایی مانده‌اند و پیشرفت زیادی نداشته‌اند به همین دلیل به دنبال راهی برای ارتقای سطح خود هستند. علاوه بر همه‌ی این موارد، وجود تبلیغات مختلف که گاهی با واقعیت فاصله‌ی زیادی دارند باعث شکل گیری تصورات غلطی از روند یادگیری زبان می‌شوند. زبان‌آموزانی که بدون اطلاع از این موارد و صرفا با دنبال کردن تبلیغات و وعده‌هایی نظیر یادگیری زبان طی یک بازه زمانی کوتاه، وارد دوره‌های آموزشی مختلف می‌شوند پس از گذشت زمان مد نظر، در صورتی که پیشرفت ملموسی نداشته باشند از یادگیری زبان دلسرد می‌شوند. این درحالیست که زبان‌آموزان در صورتی که اطلاعات درست و قابل اطمینانی کسب کنند و بهترین روش یادگیری را مطابق روحیات و اهداف خود انتخاب کنند، می‌توانند به پیشرفت چشمگیری دست یابند. علاوه بر این، توجه به این واقعیت که یادگیری زبان روندی دائمی است که از زمان شروع یادگیری آغاز شده و نقطه‌ی پایانی ندارد می‌تواند به زبان‌آموزان کمک کند انتظارات معقولی از این روند داشته باشند و با گذشت زمان دچار احساس سرخوردگی نشوند. زبان‌آموزان باید به خاطر داشته باشند که در صورتی که به صورت مداوم خود را در معرض یادگیری زبان قرار دهند و به صورت آگاهانه اهداف واضح و قابل دسترس برای خود تعیین کنند می‌توانند در مسیر یادگیری زبان پیشرفت کنند.

در این وبینار علاوه بر معرفی منابع مفید یادگیری زبان به ویژه در حوزه مکالمه، روش‌های هدف‌گذاری برای یادگیری موثر زبان و مراحل مختلف آن نیز توضیح داده می‌شوند. علاوه براین، روش‌هایی برای تقویت مهارت‌های شنیداری و گفتاری زبان انگلیسی معرفی شده و درمورد نحوه درست استفاده از منابعی مانند فیلم‌ و موسیقی صحبت می‌شود. در پایان نیز به سوالات مختلف زبان‌آموزان پاسخ داده می‌شود. این وبینار پاسخی است به سوالاتی است که همه‌ی زبان‌آموزان با آن مواجه شده‌اند، سوالاتی مانند "چگونه زبان یاد بگیرم؟" و "تبلیغات و منابع مختلفی که در مسیر یادگیری زبان با آن‌ها مواجه می‌شوم چقدر قابل اطمینان هستند؟" و "بهترین وسریع‌ترین راه پیشرفت در روند یادگیری زبان چیست"؟ 

 

 

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher پرهام خدابخش مقدم

پرهام خدابخش مقدم، فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران و دارنده مدرک dip TESOL از LTTC  (London Teacher Training College) هستند. ایشان تدریس دوره‌های زبان عمومی، IELTS ،FCE ،CAE را در شركت‌ها و مؤسسات مختلف مانند شکوه، ایران استرالیا، آفرینش و ... در کارنامه کاری خود دارند. از دیگر سوابق ایشان می‌توان به تدریس در دانشگاه علمی کاربردی و بخش زبان انجمن علمی دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اشاره كرد.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران  ( نظر)

صفحه 1 از
علی صمدی مقدم 1402-10-19
مرسی ازتون استاد خدابخش.چقدر خوبه که ی محتوایی رو به صورت جدا در مکتبخونه در ارتباط با مسیر راه تهیه کردید🙏💚.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که همایشی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که همایش‌ها را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک همایش ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح همایش‌ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک همایش به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال همایش‌ها به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
poster
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  1 سخنرانی
مجموع محتوای آموزشی:  0:50 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)