وبینار رایگان "چالش‌های مهاجرت و زبان"

poster
پیش‌نمایش دوره

فرقی نمی‌کند که در چه شغل یا جایگاهی هستید، ولی به احتمال خیلی زیاد تا حالا به مهاجرت فکر کرده‌اید. حتی به احتمال خیلی بیشتر ممکن است افرادی از دوستان و خانواده شما مهاجرت کرده‌اند. ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
1 (1 رای)
 همایش
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  3 سخنرانی
مجموع محتوای آموزشی:  1:47 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

سرفصل‌های دوره وبینار رایگان "چالش‌های مهاجرت و زبان"

چالش‌های مهاجرت و زبان
  چالش‌های مهاجرت و زبان- قسمت اول
مشاهده
"36:47  
  چالش‌های مهاجرت و زبان- قسمت دوم
"31:34  
  جمع‌بندی و پرسش و پاسخ
"39:08  

درباره دوره

فرقی نمی‌کند که در چه شغل یا جایگاهی هستید، ولی به احتمال خیلی زیاد تا حالا به مهاجرت فکر کرده‌اید. حتی به احتمال خیلی بیشتر ممکن است افرادی از دوستان و خانواده شما مهاجرت کرده‌اند. شاید حتی همین الان بر سر دوراهی اپلای کردن و یا ماندن در کشور هستید و موقعیت‌های شغلی یا تحصیلی در دانشگاه‌ها یا شرکت‌های خارجی را بررسی کرده باشید. اگر در این شرایط قرار دارید و این فرایند شما را گیج و سر در گم کرده است، احتمالا نیاز به راهنمایی و مشاوره افراد باتجربه در این حوزه دارید.

اگر قصد جدی برای مهاجرت دارید، اولین قدم در این فرایند بحث زبان مورد نیاز برای اپلای و آزمون‌ها و مهارت‌های این حوزه است. همانطور که می‌دانید اولین و مهمترین گزینه برای مهاجرت زبان انگلیسی است. حتما در مورد آزمون های تافل و آیلتس و احتمالا در مورد آزمون های GRE و GMAT چیزهایی شنیده‌اید. در این مواقع معمولا سوالاتی ذهن انسان را به خود درگیر می‌کند. حتما دوست دارید بدانید که چه امتیازهایی برای گرفتن پذیرش مورد نیاز است و چطور می‌توان در آزمون‌ها به این امتیاز رسید.

در وبینار رایگان چالش های مهاجرت از ایران و زبان می‌توانید جواب سوالات خود را پیدا کنید. مباحث مطرح شده در این وبینار دغدغه‌ها و نگرانی‌های شما را در ارتباط با مهاجرت و زبان تا حد زیادی از بین خواهد برد.

 

هدف از یادگیری وبینار رایگان چالش های مهاجرت و زبان چیست؟

هدف ما از برگزاری این وبینار این است که راهنمای مختصر ولی جامعی از کل فرایندها و مراحل اپلای را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همینطور این وبینار می‌تواند راهنمای جامعی برای شما دانشجویان یا کارجویان باشد و بدین وسیله تجربیات و دانسته‌های افراد خوشنام را در این حوزه به شما منتقل کنیم. 

در واقع هدف ما این نیست که به شما بگوییم که مهاجرت کنید یا خیر؛ بلکه هدف این است که بدون قضاوت تصویر روشن و شفافی از کل فرایند و مراحل را در اختیار شما قرار دهیم. در این وبینار می‌توانید با قدم‌های مورد نیاز برای بهبود زبان انگلیسی و موفقیت در آزمون‌های بین‌المللی به خوبی آشنا شوید.

در این وبینار آقای محمدرضا طیران مدیرعامل شرکت خدمات اپلای اسکورایز در مورد فرایند، مراحل و جزئیات اپلای صحبت می‌کنند. همچنین آقای هادی فدایی مدرس باتجربه و طراح سوالات زبان آزمون ارشد و دکتری در مورد موفقیت در آزمون های بین المللی تجارب خود را در قالب گفت‌وگویی دوستانه بیان می‌کنند. این دو بزرگوار در پایان وبینار به سوالات کاربران نیز پاسخ می‌دهند.

 

وبینار رایگان چالش های مهاجرت و زبان مناسب چه کسانی است؟

  • کسانی که قصد شرکت در آزمون های بین المللی زبان را دارند.
  • کسانی که قصد تحصیل در کشورهای خارجی را دارند.
  • کسانی که قصد مهاجرت دارند، اما هنوز نمی‌دانند باید از کجا شروع کنند.
  • کسانی که برای اپلای تحصیلی یا شغلی به کشورهای خارجی باید در آزمون های زبان شرکت کنند.

 

بعد از وبینار رایگان چالش های مهاجرت و زبان چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟

  • آگاهی از حقایقی درباره مهاجرت
  • آشنایی با مزایا و معایب مهاجرت
  • آشنایی با چالش‌ها و سختی‌های راه مهاجرت و اپلای
  • مهارت‌های مهم در موفقیت در آزمون‌های بین‌المللی زبان

 

سرفصل‌های وبینار رایگان چالش های مهاجرت و زبان چیست؟

وبینار رایگان چالش های مهاجرت و زبان از دغدغه‌ها و نگرانی‌های کسانی که قصد مهاجرت دارند، صحبت می‌کند. در قسمت‌های اول و دوم این وبینار آقای محمدرضا طیران در مورد مسیر مهاجرت، فرایندها و مراحل آن و از همه مهم‌تر چالش‌هایی که هر شخصی ممکن است با آن روبه‌رو شود، صحبت می‌کند.

یکی از موانع و چالش‌های اصلی در مسیر مهاجرت‌های شغلی و دانشجویی آزمون‌های زبان است. به همین خاطر آقای هادی فدایی، مدرس دوره‌های زبان آیلتس و تافل، در این مورد نکات ارزشمندی را به شما عزیزان آموزش می‌دهند. جلسه آخر این وبینار به پرسش و پاسخ اختصاص دارد.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher محمدرضا طیران

محمدرضا طیران، دانش‌آموخته مهندسی انرژی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر در تهران است. محمدرضا طیران در اواخر تحصیل برای دانشگاه واترلو کانادا و ایلنویز آمریکا در رشته مدیریت اپلای کرد. ایشان موفق شدند کارهای پذیرش خود را در زمانی فشرده انجام دهند و این تجربه باعث شد تا فعالیت خود را در زمینه مشاوره و ارائه خدمات اپلای ادامه دهند. ایشان از سال ۱۳۹۵ با مجموعه Scorize همکاری دارند. در حال حاضر آقای طیران رئیس هیئت‌مدیره شرکت هدف‌سازان بین‌الملل در زمینه مشاوره اپلای و پذیرش تحصیلی هستند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد
maktabkhooneh-teacher هادی فدایی

هادی فدایی، فارغ‌التحصیل کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی و کارشناسی ارشد و دانشجوی دکتری آموزش زبان انگلیسی دانشگاه شهید بهشتی تهران است.  ایشان بیش از 10 سال سابقه تدریس دوره‌های زبان عمومی در تمام سطوح، آزمون‌های IELTS ,TOEFL ,FCE و CAE را در آموزشگاه‌هایی چون لینگوفینیکس، شکوه، ایران اروپا، پردیسان و ... در کارنامه خود دارند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که همایشی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که همایش‌ها را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک همایش ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح همایش‌ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک همایش به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال همایش‌ها به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  3 سخنرانی
مجموع محتوای آموزشی:  1:47 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)