دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 9 دانشجو
احسان شوندی
20 روز پیش
عالی
امیرمحمد قوامی
2 ماه پیش
دوره جالب و آموزندهایست که روند تدریس در اون امکان تعامل با مفاهیم پایه جبرخطی رو میسر میکنه و با حل تمرین پایان هر فصل هم نکات خوبی روشن میشه.
دانشجوی دوره
8 ماه پیش
نسبت به حجم زمانی دوره، مفاهیم به خوبی پوشش داده شده بود و نحوه چیدمان مطالب، نظم ذهنی خوبی ایجاد میکنه. ارزش وقت گذاشتن داشت، فقط ای کاش دوره ادامه داشت.
حامد آبرون
10 ماه پیش
عالیه
مهدی تقی زاده
12 روز پیش
جالب بود
محمدسعید وحدتی
9 ماه پیش
دوره معمولی بود، دوره فشرده ای بود، همه مباحث دانشگاه رو پوشش نمیده برای دانشجو پیشنهاد نمیکنم بیشتر برای اشنایی مقدماتی با جبر خطی خوبه هرچند که سوال هم کم حل شد در کل 3 از 5










