دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 37 دانشجو
دانشجوی دوره
1 ماه پیش
عالی
سهیل حسن لو
2 ماه پیش
با سلام. من سعادت داشتم و دانشجوی درس الکترونیک 1 و 2 از ایشان بودم. واقعا شیوهی بیان فوق العاده ای دارند و علاقهی من به این حوزه از نحوهی تدریس ایشان نشئت گرفت. همچنین تسلط خیره کنندهی ایشان بر مطالب، می تواند بخش عظیمی از الکترونیک 1 را به بینندگان این دوره بیاموزد. برای دوستان توصیهی اکید دارم که حتما این دوره و دوره های دیگر این استاد بزرگوار را تماشا کنند و از آن بهره ببرند.
حمید بهرامی
5 ماه پیش
دکتر احمدی عزیز، بسیار با سواد و کار درست که سوابق کاری در شرکت های ساخت پردازنده در خارج از کشور را داشته اند و در سال های اخیر هم اختراعات و افتخارات زیادی کسب کرده اند. به جرات می تونم بگم یکی از بهترین اساتید الکترونیک هستند که می تونید الکترونیک رو ازشون یاد بگیرید. کتاب منبع ایشان برای تمرینات: مبانی میکروالکترونیک بهزاد رضوی
فراز
1 سال پیش
با سلام و احترام و ضمن تشکر از زحمات آقای دکتر احمدی نام کتاب مربوط به این دوره رو می فرمایید. ممنون
امیررضا محمودی گوغری
1 سال پیش
واقعا لذت بردم! کاملا مفهومی و با اثبات قضایا تدریس کردند.








