دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 4 دانشجو
زینب خلیفه
1 ماه پیش
زیاد جالب نبود ولی کاش همراهش جزوه هم داشت
صبا اسکندری
1 سال پیش
صرفا روخوانی از روی اسلایدها بود و تازه روخونی با تسلطی هم نبود. با اسلایدها هم توضیحات کافی در اختیارمون قرار نمیگرفت برای درک بهتر مطلب. ادیت خوبی هم نداشت ویدئو.
دانشجوی دوره
1 سال پیش
بسیارضعیف فقط از روی پاور می خوند ... خیلی بد بود








