دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 108 دانشجو
رضا صادقی نیا
11 روز پیش
فوق العاده است ممنون.
احسان عبدالهی
18 روز پیش
خیلی دوره خوبی هست ،نیازه همون ببینیم تا راه زندگیمون رو پیدا کنیم و به یه خودشناسیی برسیم. واقعا ممنونم از استاد محترم و برنامه مکتب خونه که این دوره رو در دسترس ما قرار دادن
مریم نصراللهی
23 روز پیش
دوره کامل و خوبی بود خط فکری خوبی بهت میداد که خودت باید با تفکر در مورد زندگی خودت به نتیجه میرسیدی اینکه برای هر چیز فعالیت مشخصی داشت به من حس نظم خوبی داد
ملیکا شورگشتی
1 ماه پیش
عالی بود مطالبی ک ارائه داده شده ممنون واقن خیلی بدردم خورد
پارسا کیانی
5 ماه پیش
عالی
سجاد حسنی پردیس گلستان
6 ماه پیش
عالی











