دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 6 دانشجو
انیس یخچالی
3 ماه پیش
دوره به صورت جامع بود و مدرس بیشترین تاکیدی که داشت روی عملگرایی بود که درست هم میگفت ۹۰ درصد مشکلات زمانی حل میشه که با روش درست در طی زمان مشخص انجام بشه ، ممنونم از آموزش خوبتون
هاشم وجداني چوشلي
3 ماه پیش
خیلی عالی و موثر بودهاستوناامیدی به ادامه دوره های کاربردیمیباشم
سیدمحراب موسوی
3 ماه پیش
ضمن تشکر از دست اندرکاران این محتوا، اما کیفیت محتوایی دوره پایین بود، صرفا یکسری اطلاعات تقریبا شنیده شده را بیان کرد. متن اسلایدها و چینش سرفصلها ضعیف بود.گفتار مدرس خب بود. دیدن دوره باعث عدم نیاز به دوره دیگری نخواهد شد.
فرشاد مشاطه گان
3 ماه پیش
مدرس تسلط کافی بر مطالب ندارد و بصورت آماتور فقط در حال خواندن مطالب است. لهجه و نحوه بیان مدرس باعث عدم جذابیت در ادامه دادن دوره میگردد. متن و اسلاید ها تا حدی قابل قبول است.





