×
ribbon

آموزش آزمون دولینگو

قطعا اگر جزو آن­ دسته از افرادی هستید که قصد مهاجرت دارند، با توجه به محدودیت برگزاری آزمون‌­های آیلتس و تافل، نام آزمون انگلیسی دولینگو (Duolingo) به گوشتان خورده‌است. این آزمون با استفاده از جدیدترین ... ادامه

ارائه دهنده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
3 (3 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  5 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو - 1 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود می‌باشد)
مهلت دوره:  5 هفته
  
حد نصاب قبولی در دوره:  70 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط مکتب‌خونه ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه مکتب‌خونه course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   پروژه محور course-feature   تمرین و آزمون course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام

سرفصل‌های دوره آموزش آزمون دولینگو

معرفی آزمون دولینگو
بخش اسپیکینگ
  اسپیکینگ (تصویر)
"46:20  
  اسپیکینگ (سوال)
"56:31  
  اسپیکینگ (تصویر کوتاه)
"13:24  
  پروژه اول (الزامی)
 100%    
"00:00  
  Short Image Files (pictures)
"00:03  
بخش حروف جاافتاده و انتخاب کلمات
  حروف جاافتاده (Missing Letters)
"10:34  
  انتخاب کلمات (Select Real English Words)
"07:10  
  تمرین Missing Letters
 33.3%    
"42:36  
  تمرین اول Select Real English Words
 33.3%    
"07:00  
  تمرین دوم Select Real English Words
 33.3%    
"08:00  
  کلمات متداول در آزمون دولینگو
"00:03  
بخش رایتینگ
  رایتینگ (سوال)
"16:28  
  رایتینگ (تصویر)
"21:09  
  پروژه دوم (الزامی)
 100%    
"00:00  
بخش بلند خواندن و نوشتن جمله
  بلند خواندن و نوشتن جمله
"26:30  
  نوشتن املا (Write From Dictation)
 100%    
"13:26  
  نمونه‌های بلند خواندن
"00:03  
بخش مصاحبه و رایتینگ
  مصاحبه و رایتینگ
"13:44  

ویژگی‌های دوره

گواهی‌نامه مکتب‌خونه
گواهی‌نامه مکتب‌خونه

در صورت قبولی در دوره، گواهی نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

مشاهده نمونه گواهینامه

ویژگی‌های دوره

خدمات منتورینگ
خدمات منتورینگ

خدمات منتورینگ به معنای برخورداری دانشجو از راهنما یا پشتیبان علمی در طول گذراندن دوره می‌باشد. این خدمات شامل پاسخگویی به سوالات آموزشی(در قالب تیکتینگ)، تصحیح آزمون یا پروژه های دوره و ارائه باز خورد موثر به دانشجو می‌باشد.

ویژگی‌های دوره

پروژه محور
پروژه محور

این دوره طوری طراحی شده است که محتوای آموزشی دوره حول چند پروژه واقعی و کاربردی هستند تا یادگیری دانشجو در طول دوره به کاربردهای عملی تبدیل شود و به این ترتیب بالاترین سطح یادگیری را فراهم نمایند.

ویژگی‌های دوره

تمرین و آزمون
تمرین و آزمون

با قرار گرفتن تمرین ها و آزمون های مختلف در طول دوره، محیطی تعاملی فراهم شده است تا بهره گیری از محتوا و یادگیری بهتر و عمیق تر شود.

ویژگی‌های دوره

تالار گفتگو
تالار گفتگو

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

ویژگی‌های دوره

تسهیل استخدام
تسهیل استخدام

در صورت قبولی در دوره، شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات آن در بخش دوره‌های آموزشی رزومه‌ساز «جاب ویژن»، تایید مهارت خود را در قالب اضافه شدن «مدال مهارت» به روزمه آنلاین خود دریافت نمایید. این مدال علاوه بر ایجاد تمایز در نمایش رزومه شما، باعث بالاتر قرار گرفتن آن در لیست انبوه رزومه‌های ارسالی به کارفرما شده و بدین ترتیب شانس شما را برای استخدام در سازمانهای موفق و پر متقاضی افزایش می‌دهد.

بررسی فرصت‌های شغلی

درباره دوره

قطعا اگر جزو آن­ دسته از افرادی هستید که قصد مهاجرت دارند، با توجه به محدودیت برگزاری آزمون‌­های آیلتس و تافل، نام آزمون انگلیسی دولینگو (Duolingo) به گوشتان خورده‌است. این آزمون با استفاده از جدیدترین تحقیقات و تکنولوژی روز دنیا با هدف قابل اعتماد شدن برای آزمون­‌دهندگان و موسسات ساخته شده‌است. در این دوره­ آموزشی قصد داریم جزییات آزمون دولینگو را برای شما تشریح کنیم و هر آن­چه که برای موفقیت و کسب نمره‌­ی بالای 115 در این تست نیاز دارید، در اختیارتان قرار دهیم. خوب است بدانید آزمون دولینگو میزان دانش زبان انگلیسی شما را با امتیازی بین 160-10 ارزیابی می‌کند. 

 

آزمون انگلیسی دولینگو چیست؟ 

 

آزمون انگلیسی دولینگو یک متد مدرن در ارزیابی مهارت انگلیسی برای دانشجویانی است که قصد تحصیل در دانشگاه­‌ها و موسسات انگلیسی زبان در خارج از کشور را دارند. یک مرکز تست در 24 ساعت شبانه روز و 365 روز سال در دسترس است و نهایت تحقیقات در این زمینه صورت گرفته است تا خروجی آن یک طراحی کارآمد باشد. این یک آزمون محاسباتی (CAT) است. نوع سوالات به صورتی برنامه ریزی شده که حداکثر اطلاعات را در مورد مهارت زبان انگلیسی مورد سنجش قرار دهد. تحقیقات و مقالاتی که در رابطه با آزمون دولینگو نوشته شده است حاکی از آن است که نمرات این آزمون به طرز دقیقی منعکس کننده توانایی و دانش زبانی داوطلبان است. 

 

یکی از تفاوت‌های بارز این آزمون با آزمون‌های شناخته شده و معتبر دیگر (مانند آیلتس و تافل) این است که این آزمون به صورت آنلاین برگزار می­‌شود. برای شرکت در این آزمون نیازی نیست از خانه خارج شوید و به مرکز آزمون بروید. کافی است یک لپ­تاپ یا کامپیوتر خانگی مجهز به وب­کم داشته باشید. 

 

آزمون دولینگو یک آزمون انطباقی است. اگر احساس کردید هرچه جلوتر می­‌روید سوالات سخت­‌تر می‌­شوند، نترسید: اتفاقا باید خوشحال شوید. چرا که در مسیر درستی قرار دارید و در واقع میزان سختی سوال­‌ها مطابق دانش شرکت­‌کننده است. در یکی از مراحل آزمون دولینگو شما یک ویدیوی معرفی از خودتان ضبط می­‌کنید که این ویدیو و نمونه رایتینگ شما همراه با نمره­‌ی مهارت‌های شما برای موسسه یا دانشگاهی که قصد دارید در آن تحصیل کنید، ارسال خواهد شد.

 

در دوره­ «آموزش آزمون دولینگو » قصد داریم هر بخش را به صورت مجزا بررسی کنیم، نمونه‌­ها و مثال‌­های مربوط به هر بخش را حل کنیم و راهکارها و استراتژی­‌های مفید هر بخش را معرفی کنیم تا هنگام شرکت در آزمون یک پکیج کامل در دست داشته باشید. تمرین و تکرار در این دوره­ آموزشی به اندازه‌­ای است که به تمام آن­چه که یاد گرفته‌­اید، تسلط پیدا کنید.

 

آزمون دولینگو چه مزیت­‌هایی نسبت به سایر آزمون­‌های بین­‌المللی دارد؟

 

آزمون انگلیسی دولینگو از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه است. هزینه‌­ی آزمونی مانند آزمون آیلتس حدود 200 دلار است اما آزمون دولینگو حدود 49 دلار هزینه دارد.

 

همین که دیگر نیازی به مراجعه مراکز امتحانی ندارید، می‌­تواند میزان قابل توجهی از استرس شما کم کند. با وجود این آزمون دیگر ساعت‌­های سخت را تجربه نخواهید کرد بلکه آزمون شما چیزی حدود یک ساعت زمان خواهد برد و نتایج آزمون شما پس از 48 ساعت در دسترس شماست و این امکان را دارید که نتایج خود را با هر تعداد از موسسات و دانشگاه که می‌­خواهید، به اشتراک بگذارید.

 

همان­طور که پیش­تر گفتیم آزمون انگلیسی دولینگو علاوه بر در اختیار گذاشتن نمره­ شما، فرصتی را فراهم می‌کند تا در کنار نمره­ مهارت، توانایی انگلیسی خود را از طریق ترکیبی از ویدیو معرفی و نوشتن معرفی‌­نامه به نمایش بگذارید.

 

آزمون دولینگو در کدام دانشگاه­‌ها و موسسات مورد قبول است؟

 

امروزه دولینگو در بسیاری از موسسات آموزشی، مدارس و دانشگاه­ها در سراسر دنیا پذیرفته شده است و صدها دانشگاه کسب نمره­ بالا در آزمون دولینگو را به عنوان بخشی از روند پذیرش خود اعلام کرده­‌اند. 

 

برای شرکت در آزمون دولینگو چه شرایطی لازم است؟

 

تنها با داشتن یک کامپیوتر مجهز به وب­کم می‌­توانید در هر زمان و هر مکان در این آزمون شرکت کنید. توجه داشته باشید که در طول امتحان نباید با کسی صحبت کنید. نباید هدفون یا ایرفون در گوش خود قرار دهید. استفاده از تبلت، گوشی همراه و یادداشت در آزمون دولینگو ممنوع است. مدت اعتبار این آزمون دو سال است. توجه داشته باشید که اصلا از روی صفحه مانیتور خود چشم برندارید. سوال­‌ها یکی­ یکی رو صفحه ظاهر می‌­شوند، به دقت سوالات را پاسخ دهید. اگر از سوالی رد شوید، نمی‌­توانید به آن بازگردید. در پاسخ‌­دهی به سوالات عجول نباشید. زمان در نظر گرفته شده برای هر سوال تنها مختص به همان سوال است یعنی اگر به­ عنوان مثال برای سوالی 3 دقیقه زمان در نظر گرفته شده باشد و شما در 2 دقیقه پاسخ سوال را بدهید، مابقی زمان برای شما ذخیره نمی­‌شود. 

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher سینا ولی زاده

سینا ولی‌زاده فارغ‌التحصیل دانشگاه شهید رجایی هستند. زبان انگلیسی را در مؤسسات مختلفی مانند گلدیس، مرکز بین‌المللی زبان دانشگاه امیرکبیر، آفرینش و ... از سطوح پایه تا آیلتس تدریس کرده‌اند. علاوه‌براین ایشان سوابقی همچون کارشناس سوالات انگلیسی در مؤسسه گزینه دو و مدیریت محتوا در پروژه‌ها و استارت‌آپ‌های اینترنتی مختلف در دانشگاه تهران و ... را در کارنامه کاری خود دارند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران  ( نظر)

صفحه 1 از
لادن طاهرپذیر 1402-05-05
به نظرم به جای توضیحات طولانی ، میتونست محتوای بیشتری داشته باشه. مثلا اصلا راجع به بخش reading هیچی نگفتن ! در صورتی که ۷ یا ۸ دقیقه مختص به reading هست.
مکتب‌خونه
همراه عزیز؛ با سپاس از نظر شما، موارد مطرح شده جهت بررسی به بخش مربوطه ارسال شد. در صورت نیاز به پیگیری بیشتر با شما در ارتباط خواهیم بود.
الهه یوسفی 1400-05-08
محتوای اموزشی در مقایسه با نمونه های خارجی اموزش دولینگو بسیار بسیار ضعیف و غیر حرفه ای بود .

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟
خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

سوالات پرتکرار

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟
برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

سوالات پرتکرار

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟
خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.

در دوره­ آموزش آزمون دولینگو ما مجموعه‌­ای کامل برای شما فراهم کرده‌­ایم. در این­ دوره بر روی چهار مهارت اصلی و ضروری یعنی مهارت خواندن (Reading)، مهارت شنیداری (Listening)، مهارت گفتاری (Speaking) و مهارت نوشتن (Writing) متمرکز خواهیم شد. برای تقویت مهارت اسپیکینگ شما، نمونه­‌هایی از آزمون اصلی دولینگو انتخاب کرده و بررسی خواهیم کرد. نگران بررسی مهارت نوشتن و صحبت کردن خود نباشید. در این دوره دو پروژه طراحی شده است که می‌­توانید پس از انجام دادن آن را برای ما ارسال ­کنید. پروژه‌­‌های ارسالی شما توسط طراح این دوره بررسی شده و بازخورد مفصلی از نقاط قوت و ضعف شما و حوزه‌هایی که نیاز به فعالیت بیشتر دارند برای شما ارسال می‌­شود.

در فصل اول با صفر تا صد آزمون در یک ویدئوی 10 دقیقه­‌ای کاملا آشنا خواهید شد. در فصل دوم این دوره آموزشی تمرکز اصلی بر مهارت اسپیکینگ می‌باشد که در سه بخش تصویر، سوال و تصویر کوتاه تدریس شده‌است و پس از یادگیری کامل، اولین پروژه‌ی دوره آموزشی دولینگو را انجام می‌دهید. شما در فصل سوم با دو مبحث بخش حروف جاافتاده و انتخاب کلمات واقعی انگلیسی به طور کامل و مفصل آشنا خواهید شد و درپایان این فصل باید به سه سری تمرین که از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره می‌باشد پاسخ دهید. در فصل چهارم به آموزش مهارت رایتینگ می‌پردازیم که محتوای این فصل به همراه پروژه برای شما ارائه شده است. در فصل پنج این دوره نیز تلاش شده مهارت لیسنینگ و نوشتن چیزی که می‌شنوید مورد پوشش قرار بگیرد. در فصل آخر این دوره نیز به نکات و موضوعات مربوط به مصاحبه پرداخته شده است.

 پس با ما همراه باشید در یک دوره­‌ی آموزشی بسیار مفید و کاربردی برای آمادگی در آزمون آنلاین دولینگو!

صفحات پربازدید
poster
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  5 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو - 1 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود می‌باشد)
مهلت دوره:  5 هفته
  
حد نصاب قبولی در دوره:  70 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط مکتب‌خونه ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه مکتب‌خونه course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   پروژه محور course-feature   تمرین و آزمون course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام