اندازههای مختلف آناتومی بدن حیوانات پرنده باعث ایجاد سبکها و الگوهای پرواز متفاوتی میشود. برای مثال، بالها و مسیر پرواز یک مرغ مگس خوار را با یک کلاغ مقایسه کنید. در این دوره به شما ...
بهروزرسانی: ۱۴۰۳/۱۰/۲۶
انیمیشن پرندگان
آناتون پرندگان
انیمیشن پرندگان خیلی کوچک، متوسط تا بزرگ
انیمیشن حشرات و انیمیشن اژدها
تسلط بر انیمیشن پرندگان
توصیه میشود پیش از این دوره، دورههای " مبانی انیمیشن سازی " و " اصول انیمیشن سازی دو بعدی " و " آموزش مبانی چرخههای راه رفتن " دیده شوند.
اندازههای مختلف آناتومی بدن حیوانات پرنده باعث ایجاد سبکها و الگوهای پرواز متفاوتی میشود. برای مثال، بالها و مسیر پرواز یک مرغ مگس خوار را با یک کلاغ مقایسه کنید.
در این دوره به شما آموزش میدهیم چگونه حرکات انواع مختلف پرندگان از یک پروانه کوچک گرفته تا یک اژدهای بزرگ را انیمیشن سازی کنید.
همراه با کتابچه الکترونیک 30 صفحهای کاملا فارسی و قابل چاپ شامل آموزش مصور تکنیکهای آموزشی استوری بوردینگ و انیمیشن پرندگان
آموزشهای این دوره مستقل از نرمافزار هستند و به مبانی و اصول پایهای علم انیمیشن میپردازند که این مهارتها و فنون با تمام نرمافزارهای انیمیشنسازی دوبعدی و سهبعدی سازگار است.
اطلاعات بیشتر
Dermot O'Connor سابقه ساخت انیمیشن دستی و دیجیتال را در Don Bluth دیزنی و Warner Bros دارد. اوکانر در سال ۱۹۸۸ وارد صنعت انیمیشن شد و به مدت یک سال برای استودیو Don Bluth در ایرلند کار میکرد، در طول این مدت او انیمیشن دستی سنتی را فرا گرفت، در اواسط دهه ۹۰ او چند دوره آموزشی تعاملی را برای استودیوهای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive کارگردانی کرد و روی پروژههایی نظیر ۱۰۱ سگ خالدار و تیمون و پومبا کارکرد. او در سال ۲۰۰۰ با نرمافزار Flash آشنا شد و شروع به انیمیشنسازی برای Warner Bros و دیزنی در لسآنجلس و FatKat animation در کانادا کرد در حال حاضر او اکنون مشغول کاملکردن فیلم کوتاه ۳۰ دقیقهای خود است که کاملاً با Flash انیمیت شده است.
اطلاعات بیشتر