آموزش زبان بدن برای رهبران

poster
پیش‌نمایش دوره

پژوهش‌ها نشان می‌دهند زمانی که پیام‌های کلامی و غیرکلامی شما با یکدیگر همخوانی نداشته باشند، افراد مجبور می‌شوند بین آنچه می‌شنوند و آنچه می‌بینند، یکی را انتخاب کنند. ناخودآگاه، آن‌ها بیشتر به زبان بدن شما ... ادامه

برگزارکننده:  LinkedIn  LinkedIn
مدرس دوره:

برگزارکننده:

LinkedIn
5 (5 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 استفاده از زبان بدن برای ایجاد تأثیر اولیه مثبت

 القاء حس رهبری

 نحوه ارتباط موثر با مخاطبان

 نحوه درک و تفسیر زبان بدن

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش زبان بدن برای رهبران

مقدمه
نتیجه‌گیری

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

پژوهش‌ها نشان می‌دهند زمانی که پیام‌های کلامی و غیرکلامی شما با یکدیگر همخوانی نداشته باشند، افراد مجبور می‌شوند بین آنچه می‌شنوند و آنچه می‌بینند، یکی را انتخاب کنند. ناخودآگاه، آن‌ها بیشتر به زبان بدن شما اعتماد می‌کنند.

در این دوره، کارول کینسی گومان، متخصص زبان بدن در محیط کار و دارای مدرک دکترا، به شما می‌آموزد که چگونه به‌عنوان یک رهبر یا مدیر از زبان بدن به نفع خود استفاده کنید.

کارول جزئیات مربوط به درک زبان بدن – که اغلب هم اشتباه برداشت می‌شود – را شرح می‌دهد و علائم غیرکلامی ضروری برای ایجاد یک تأثیر اولیه‌ی مثبت را با شما به اشتراک می‌گذارد. او همچنین نکاتی را برای القای حس رهبری ارائه می‌کند، از جمله چگونگی استفاده از نشانه‌هایی برای انتقال گرما، قدرت و اعتماد؛ برقراری ارتباط با مخاطبان در ارائه‌های رسمی؛ و حفظ تعامل تیم در جلسات مجازی. علاوه بر این، یاد می‌گیرید که چگونه زبان بدن را بخوانید و همچنین با تغییرات فرهنگی و منطقه‌ای در نشانه‌های غیرکلامی آشنا می‌شوید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Carol Kinsey Goman

Carol Kinsey Goman یک سخنران بین‌المللی است که در تأثیر زبان بدن بر رهبری تخصص دارد. ایشان با آموزش مدیران، رهبران زن، فروشندگان و عاملین تغییر، به آن‌ها کمک می‌کند تا با القای اعتماد به نفس، اعتبار، دلسوزی و کاریزما، روابط تجاری مستحکم و پربازدهی برقرار سازند. Carol Kinsey Goman تاکنون بیش از ۳۰۰ مقاله در زمینه‌های تغییر سازمانی، رهبری، نوآوری، ارتباطات محیط کار، انگیزش کارکنان، جذب و نگهداری افراد بااستعداد و شیوه‌های کسب‌وکار بین‌المللی منتشر کرده است. ایشان همچنین نویسنده ۱۲ کتاب در حوزه کسب‌وکار، از جمله «زبان خاموش رهبران: چگونه زبان بدن می‌تواند به رهبری شما کمک کند یا آسیب برساند» و «حقیقت در مورد دروغ در محیط کار: چگونه دروغگویان را شناسایی کنیم و با آن‌ها برخورد نماییم» می‌باشد. Carol Kinsey Goman به عنوان یک بلاگر رهبری برای فوربس فعالیت می‌کند و به‌عنوان یک مرجع در رسانه‌هایی مانند IndustryWeek، Investors Business Daily، برنامه‌ی Business Unusual سی‌ان‌ان، بلومبرگ تی‌وی، واشنگتن پست و بخش خبری شبانگاهی ان‌بی‌سی، مورد استناد قرار گرفته است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
ریحانه طرقی 1403-04-30
دوره آموزنده و مفیدی بود. اطلاعات و نحوه ارائه جالبی داشت. زیرنویس فارسی روان و با فونت و اندازه خوبی بود، باعث شد بتوانم براحتی مطالب را دنبال کنم. دوره را آنلاین دیدم و بسیار راضی هستم.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.