دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 11 دانشجو
سمانه رحیمی
7 روز پیش
جالب بود
سارا کوباز
1 ماه پیش
خوب بود 🙏🏻
پوریا فلاحت پیشه
2 ماه پیش
بی انصافیه بگم مفید نبود اما در مقایسه با دوره های بسیار کاربردی تر، همچنین از انصاف به دوره بهش نمره ی بالایی بدم. شاید بشه این طور گفت که به خوده مخاطبش بستگی داره. شاید بعضیا نکات زیادی ازش یادبگیرن و بعضیا هم نکات کم. زمانش کمه و با توجه به وقتی که از آدم میگیره با حسن نیت بررسی کنیم میشه از توش چیزهای خوبی هم آموخت

























































































