آموزش رایگان میدجرنی (Midjourney)

poster
پیش‌نمایش دوره

میدجرنی چیست؟ میدجرنی یک سیستم هوش مصنوعی است که قادر به ترسیم تصاویر بر اساس توصیفات نوشتاری است. این سرویس با بهره گیری از از شبکه‌های عصبی عمیق قادر است از توضیحات متنی مثل جملات ... ادامه

برگزارکننده:  کلاس‌ ویژن  کلاس‌ ویژن
4.7 (9 رای)
سطح: مقدماتی
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  13 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  1:38 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 نحوه ثبت نام در سایت میدجرنی

 پرداخت و فعال کردن هوش مصنوعی

 چگونگی نوشتن پرامپت‌های متنی مناسب

 استفاده از آن برای ساخت ویدیو

پیش‌نیاز‌ها

این دوره کوتاه هیچ پیش نیازی ندارد و برای تمام علاقه مندان مناسب است. 

درباره دوره

میدجرنی چیست؟

 میدجرنی یک سیستم هوش مصنوعی است که قادر به ترسیم تصاویر بر اساس توصیفات نوشتاری است.  این سرویس با بهره گیری از از شبکه‌های عصبی عمیق قادر است از توضیحات متنی مثل جملات یا کلمات، تصاویر با کیفیت واقعی را تولید کند. در نتیجه میتوان گفت به لطف پیشرفت های هوش مصنوعی هنر طراحی و حتی نقاشی نیز متحول شده است و با استفاده از هوش مصنوعی، تبدیل مستقیم ایده‌ها و خیالات به تصاویر دیجیتال ممکن شده است.


از جمله مزایای استفاده از میدجرنی در هنر نقاشی، دسترسی آسان و سریع به انواع فنون و سبک‌های مختلف نقاشی است. با توجه به اینکه میدجرنی خروجی‌های متنی را به تصاویر تبدیل کرده و به طور مستقیم تصاویر دیجیتال را تولید می‌کند، هنرمندان و طراحان می‌توانند به راحتی تصاویری را با انواع سبک‌ها و فنون مختلف ایجاد کنند.

علاوه بر این، میدجرنی را میتوانید برای خلق لوگو نیز به کار ببرید و لوگوی مد نظر را با توصیف متنی تولید کنید.

هدف از یادگیری:

آموزش قابلیت های مهم این ابزار و استفاده هر چه بهتر از این ابزار برای به تصویر کشاندن ایده ها و خلق تصاویر دیجیتالی خیره کننده است.

دوره برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره کوتاه هیچ پیش نیازی ندارد و برای تمام علاقه مندان مناسب است. به طور خاص علاقه مندان به هوش مصنوعی، افرادی که در حوزه طراحی بازی کار میکنند، طراحان لوگو و یا کسانی که برای کسب و کار خود میخواهند لوگو طراحی کنند و تمام کسانی که میخواهند ایده متنی خودشان را به تصویر بکشند مناسب است.

چه مهارت هایی بعد از این دوره را کسب خواهید کرد؟

در این دوره از نحوه ثبت نام در سایت میدجرنی و پرداخت و فعال کردن آن در ایران و نوشتن پرامپت های متنی مناسب برای رسیدن به خروجی مطلوب تا تولید ویدیو با سرویس های مشابه بحث خواهد شد.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher علیرضا اخوان‌پور

علیرضا اخوان پور، مدیر فنی مجموعه دانش بنیان شناسا، از سال ۹۴ مدرس دانشگاه شهید رجایی است که از سال ۹۵ تدریس تخصصی هوش مصنوعی و یادگیری عمیق را شروع کرده است.

وی به عنوان مدرس هوش مصنوعی و یادگیری عمیق با ۵ سال سابقه تدریس در موسسه‌ها و دانشگاه‌های برتر نظیر سابقه ارائه کارگاه‌های آموزشی در دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه شریف، یازدهمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی بینایی ماشین و پردازش تصویر ایران، صندوق نوآوری شکوفایی، رویداد فیس کاپ، دوره های تخصصی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سابقه تدریس در جهاد دانشگاه شریف و دوره‌های آزاد دانشگاه تهران را در رزومه‌ی خود دارد.

تدریس دوره‌های مختلف هوش‌مصنوعی در دیجی‌نکس (دیجی‌کالا)، مجموعه دانش بنیان پارت (بانک رسالت)، دوره علم داده جهاد دانشگاهی شریف، دوره های تخصصی کارمندان در بانک قوامین و سپه، دوره های جامع ۳۵۰ ساعته دانشگاه تهران و ... از دیگر موارد سابقه تدریسی ایشان است.

ایشان همچنین مدیر سایت class.vision هستند که یک سایت تخصصی در حوزه‌ی هوش مصنوعی، دیپ لرنینگ، بینایی کامپیوتر و یادگیری ماشین است.

 

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
مائده آقا خانی 1402-12-24
عالی
1402-12-04
سلام وقت بخیر برای ورود به discord با هر ایمیلی ورود میزنم خطا میده که این ایمیل قبلا رجیستر شده .... وقتی هم با همون ایمیل میخوام لاگین کنم خطای حساب وجود ندارد مواجه میشم
ریحانه اکبری 1402-11-25
ممنون از استاد بابت تدریس عالی و کامل
حمید حسن زاده 1402-07-25
کامل وعالی
1402-07-24
خوب و کامل بود
1402-07-22
با تشکر ، بسیار خوب و مفید و کاربردی
1402-11-24
سلام خیلی خوب بود . اما اگر از استاد سوالی داشتیم باید چطور بپرسیم ؟
مکتب‌خونه
همراه عزیز متاسفانه دوره های رایگان فاقد تالار گفت و گو می باشد.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  کلاس‌ ویژن
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  13 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  1:38 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)