دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 36 دانشجو
غلامرضا ارژنگ پور
4 روز پیش
very nice
مهدی صالحی
23 روز پیش
سلام دوره بسیار خوبیه برای افرادی که تصمیم به یادگیری رسم گراف از طریق برنامه نویسی رو دارند.
سهند میرزای فشمی
25 روز پیش
دوره کامل و عالی
حسین کرمی
1 ماه پیش
یکم توضیحات علمی استاد کم هست ولی در کل کد زدن و سطح یاد دهی مطالب برای منیکه بار اول بود میدیدم مناسب بود.
فاطمه اسماعیلی
3 ماه پیش
بنظرم این دوره ارزش دیدن داره، مدرس با تسلط خیلی خوبی توضیح میدن من با وجود اینکه با هر دو کتابخانه موضوع دوره آشنایی نسبتا خوبی داشتم از تدریس ایشون نکات خیلی ارزشمندی یاد گرفتم. از ایشون و سایت خوب مکتب خونه بسیار سپاسگزارم و برای مدرس آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارم.
دانشجوی دوره
5 ماه پیش
دوره خیلی جامع و مفیدی بود ممنون از شما استاد زارع











