×
ribbon

سوالات مصاحبه‌های دیتاساینس

در دنیای امروز که ماشین‌های هوشمند در حال کار هستند و یادگیری ماشین در همه جای دنیا محبوبیت یافته است، داده‌ها نقش ویژه‌ای دارند. علم داده علمی است که در آن به مدیریت داده‌های با ... ادامه

ارائه دهنده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
Jay Fang
Jay Fang
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  3 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  3 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود نمی‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی

پیش‌نیاز‌ها

به‌عنوان پیش‌نیاز دوره مصاحبه دیتاساینس شما باید یک متخصص علوم داده بوده و مهارت‌های مربوط به این حوزه را فراگرفته باشید. بقیه چیزها که چگونه مهارت‌های خود را به نمایش گذاشته و صحبت کنید در طول دوره به شما آموزش داده خواهد شد. تلاش کنید که رزومه علمی خود را تا می‌توانید قوی کنید تا بتوانید یک موقعیت شغلی خوب با درآمد عالی را تصاحب کنید.

سرفصل‌های دوره سوالات مصاحبه‌های دیتاساینس

مصاحبه‌ی شرکت‌های بزرگ جهان

در این فصل به بررسی نحوه مصاحبه‌های شرکت‌های بزرگ جهان می‌پردازیم.

  پرسش‌های مصاحبه علوم داده فیس بوک
"11:39  
  سوالات مصاحبه علوم داده لینکدین
"09:01  
  سوالات مصاحبه‌ی علوم داده گوگل
"09:50  
  سوالات مصاحبه‌ی علوم داده آمازون
"12:36  
  سوالات مصاحبه‌ی علوم داده مایکروسافت
"10:23  
  سوالات مصاحبه‌ی علوم داده نتفلیکس
"11:07  
  سوالات مصاحبه علوم داده شرکت اپل
"05:02  
  مصاحبه‌ علوم داده شرکت اوبر
"06:17  
  سوالات مصاحبه‌ی هوش تجاری شرکت آمازون
"06:43  
تقویت مصاحبه

در این فصل به طور کلی بررسی می‌کنیم برای پذیرفته‌شدن در مصاحبه‌ی دیتاساینس چه مهارت‌هایی باید کسب کنیم.

  تقویت مصاحبه علوم داده‌ مربوط به محصول
"09:06  
  تقویت سوالات مصاحبه علوم داده مربوط به پایتون
"15:31  
  سوالات مصاحبه‌ی یادگیری ماشین
"06:07  
  تقویت سوالات مصاحبه علوم داده مرتبط با SQL
"08:56  
  با چه تمرین‌هایی در خانه می‌توان برای مصاحبه آماده شد؟
"12:53  
  با چه تمرین‌هایی در خانه می‌توان برای مصاحبه آماده شد؟ قسمت دوم
"30:31  
  10 نوع متفاوت سوالات مصاحبه‌ی علوم داده
"08:32  
  5 قدم برای تقویت شما در مصاحبه‌های بعد
"05:16  

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

در دنیای امروز که ماشین‌های هوشمند در حال کار هستند و یادگیری ماشین در همه جای دنیا محبوبیت یافته است، داده‌ها نقش ویژه‌ای دارند. علم داده علمی است که در آن به مدیریت داده‌های با حجم زیاد، خارج کردن اطلاعات از آن‌ها و به‌دست‌آوردن مدل‌های مختلف جهت پیگیری ادامه مسیر پرداخته می‌شود. اهمیت پوزیشن دیتاساینس در کشورهای مختلف به‌قدری زیاد است که در حال حاضر این شغل به یکی از بهترین شغل‌های سال 2021 تبدیل شده است.

شرکت‌های بزرگ مانند گوگل، فیس‌بوک، آمازون، مایکروسافت و... اکنون به دنبال متخصصین داده قدر هستند و حقوق‌های بسیار خوبی را برای این پوزیشن پرداخت می‌کنند. به همین دلیل هم هست که در مصاحبه‌های خود قوانین سخت‌گیرانه‌ای را برای موفقیت وضع می‌کنند. در دوره مصاحبه دیتاساینس استاد درس به شما خواهد آموخت که برای موفقیت در مصاحبه‌های استخدامی این شرکت‌ها باید چگونه عمل کنید.

 

علم داده یا دیتاساینس دقیقا چیست؟

علم دیتاساینس علمی است که در آن به مطالعه داده‌های مختلف پرداخته می‌شود تا بتوان خدمات شرکت‌ها را بهبود داد یا تجربه مشتریان در هر زمینه را بررسی کرد. این علم به بررسی رفتار مشتریان در وب‌سایت شرکت یا در زمان خرید پرداخته و با تعیین کاستی‌های فعلی در زمینه محصولات یا طراحی بخش‌های مختلف دستگاه‌ها، خدمات و وب‌سایت تلاش می‌کند که تجربه بهتری را برای مشتریان رقم بزند. به‌این‌ترتیب به رشد تجارت و جذب تعداد بیشتری مشتری کمک خواهد کرد.

 

هدف از یادگیری دوره مصاحبه دیتاساینس چیست؟

استخدام در شرکت‌های بزرگی مانند آمازون، نتفلیکس، گوگل و... همان قدر که می‌تواند هیجان‌انگیز باشد و شما را به یک درآمد باورنکردنی برساند، کار بسیار سختی هم هست. این شرکت‌ها در مصاحبه‌های کاری خود هفت‌خوان رستم را طراحی کرده‌اند تا بتوانند شخصی را که ازنظر حرفه‌ای و شخصیتی مناسب پوزیشن موردنظر آن‌هاست پیدا کنند. باتوجه‌به اینکه درخواست استخدام در این شرکت‌ها از سراسر دنیا ارائه می‌شود، موفقیت در مصاحبه آن‌ها کار سختی خواهد بود.

اما همیشه سختی به معنای غیرممکن بودن نیست؛ اگر شما زیروبم کار را یاد گرفته و بدانید که مصاحبه گران هر شرکت از چه چیزهایی خوششان می‌آید و به آن‌ها نشان دهید که شما دقیقاً همان چیزها را دارید، می‌توانید مثل آب خوردن این کار دشوار را پشت سر بگذارید. در دوره مصاحبه دیتاساینس شما یاد می‌گیرید که در مصاحبه هر شرکت چگونه رفتار کنید و افرادی را می‌شناسید که اکنون در تیم دیتاساینس هر شرکت مشغول به کار هستند؛ پس می‌توانید برای موفقیت در این مصاحبه این شرکت‌ها آماده شوید.

 

دوره مصاحبه دیتاساینس مناسب چه کسانی است؟

دوره مصاحبه دیتاساینس برای افرادی طراحی شده است که اکنون در داخل کشور یا در کشورهای اروپایی و شرکت‌های کوچک و متوسط مشغول کار در حوزه دیتاساینس هستند و قصد دارند کار خود را با حضور در شرکت‌های بزرگ توسعه دهند. این دوره به آن‌ها می‌آموزد که شرکت‌های بزرگ به دنبال چه افرادی برای ای پوزیشن می‌گردند و چه نکاتی در مصاحبه کاری آن‌ها دارای اهمیت است.

این دوره همچنین برای کسانی طراحی شده است که اکنون از رشته تحصیلی دیتاساینس فارغ‌التحصیل شده و به دنبال پیداکردن شغلی عالی در شرکتی بزرگ هستند. این دوره به آن‌ها یاد می‌دهد که در جلسات مصاحبه هر شرکت چگونه صحبت کنند که فردی تازه‌کار به چشم نیایند و بر روی کدام‌یک از مهارت‌های خود تاکید داشته باشند. همچنین با شرکت در این دوره یاد می‌گیرید که چگونه رزومه خود را برای هر شرکت تنظیم کنید تا آن‌ها به صحبت با شما علاقه‌مند شوند.

 

بعد از فراگیری دوره مصاحبه دیتاساینس چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟

در پایان دوره مصاحبه دیتاساینس یاد می‌گیرید که در مصاحبه‌های کاری شرکت‌های بزرگ چطور صحبت کنید و کدام مهارت‌های خود را به نمایش بگذارید. همچنین اصول نوشتن رزومه برای این شرکت‌ها و نحوه دریافت پوزیشن بدون سابقه کاری را یاد خواهید گرفت. در پایان دوره شما می‌دانید که راز موفقیت در مصاحبه کاری هر شرکت چیست و چگونه باید مصاحبه‌کنندگان را تحت تأثیر قرار دهید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Jay Fang

جی فنگ دانشمند علوم داده است. او 5 سال در سیلیکون‌ولی مشغول به کار علوم داده بوده و سپس تصمیم گرفته وب‌سایت خودش به نام InterviewQuery را تأسیس کند. هدف اصلی او راهنمایی دانشمندان و مهندسان علوم داده برای شرکت در مصاحبه‌های مربوط به این حوزه و موفقیت در کسب این مشاغل در شرکت‌های بزرگ است.

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  3 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  3 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود نمی‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی