امتیاز و نظرات کاربران
4.1
از مجموع 19 امتیاز
4نظر14 روز پیش
در خصوص کنترل خشم، مسائل بسیار خوبی گفته شد، اما دوره 1 ساعته برای این موضوع کافی نیست.
علي معصوم نژاد
2 سال پیش
سلام و عرض ادب خداقوتتون دوره بسیار عالی و خیلی عالی هم ترجمه و زیر نویس شده .منتها یک سوال دارم وقتی ویدئو زبان اصلی و ترجمه اش را با هم دانلود می کنم به چه نرم افزاری اجراش کنم که همزمان فیلم و ترجمه با هم نمایش داده بشن .سپاسگزارم
فیروزه بیرانوند
2 سال پیش
عاشقشم❤❤❤
امیرحسین طالبی
2 سال پیش
خیلی خوب بود.
سجاد افتخاری






