امتیاز و نظرات کاربران
4.9
از مجموع 7 امتیاز
6نظر4 روز پیش
عالیه
سیده ستایش حسین نژاد لنگرودی
10 روز پیش
مفید
محمد حجی
14 روز پیش
بسیار عالی و کاربردی.
مریم حیدری
18 روز پیش
دوره خوبی بود استفاده کردیم
محمد امینی جشوقانی
28 روز پیش
سلام و عرض ادب خدمت استاد سلیمانی با این بیان زیبا و شیوا شون . من معلم هستم و این دوره راخیییلی دوست داشتم و لذت بردم تا الان 35 درصد رو گوش کردم و منتها هر جلسه را دو بار گوش میکنم واقعا عالی و بینظیر هست . موفق و موید باشد .
زهرا عوض پور
4 ماه پیش
دوره بسیار خوب، کاربردی و البته جمع و جور است. فکر می کنم هر کس بر مبنای ویژگی های خود و مخاطبانش می تواند از این دوره به نحو احسن استفاده کند.
رضا اختیار وکالتی





