دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 75 دانشجو
محمدامین سلطانیان
10 ماه پیش
میتونم بگم بهترین دوره listening هست استاد هم به زبان انگلیسی هم فارسی تست ها و متن هارو بررسی میکنن و البته با استفاده از برنامه لانگمن به نظرم خیلی دوره حرفه ای هست کسی بخواد لیسنینگ toefl یا حتیielts هم بزنه میتونه عالی باشه خیلی ممنون از مکتبخونه و استاد حامدبرقی برای تهیه این دوره خوب و مفید
سید احسان روشن
4 سال پیش
اصلا دوره مناسبی نبود. به هیچ عنوان توصیه نمیشه. مطالب ارائه شده سطحی بودند و برای آمادگی برای تافل اصلا مناسب نیستند.
مهدی حامدی
5 سال پیش
افتضاح بود.
سجاد میرزایی
5 سال پیش
تهیه این دوره رو به دیگران توصیه نمیکنم. از دوره راضی نیستم
حسان جعفرزاده جوپشتی
5 سال پیش
دوره وحشتناک بدی بود. در هر جلسه کلا 2 یا 3 دقیقه در مورد مبحث درس حرف زده میشه. توی این چند دقیقه کم هم راهکار و تریک خاصی برای جواب دادن به سوالا گفته نمیشه. باقی صحبتا یه سری حرف تکراری در مورد نرم افزاره که تو هر قسمت هی تکرار میشه. تکرار یک در میون به انگلیسی و فارسی... بیان استاد بسیار بد بود و کلاس کاملا فرسایشی و خسته کننده! تعداد پروژه ها و تکالیف بسیار کم بود و سرعت تصحیح هم خیلی کند. اولین دوره زبانی که برداشتم از مکتبخونه، دوره رایتینگ خانم شمس بود. به شخصه اثر مثبت اون کلاس باعث شد این دوره رو بردارم. ولی به هیچ وجه مثل هم نیستن. این کجا و آن کجا...
امیرمحمد حاجی صادقی کهدوئیه
5 سال پیش
سلام به نظر من هم اصلا شبیه دوره آموزشی نبود بلکه کار با نرم افزار توضیح داده میشد و سوالات و جواب نرم افزار صرفاً بازگو میشد! و توضیحات کار با نرم افزار که چجوری باید با نرم افزار کار بشه بارها و بارها و بارها بیان میشد!! که واقعا ملال آور بود.










