دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 5 دانشجو
علیرضا رفیعی موید
3 ماه پیش
خوب بود جالب همه چی را میگه
امیرمنصور میرعباسی
4 ماه پیش
درود و خداقوت ،تشکر فراوان از مکتب خونه که از اساتید مجرب و دلسوز استفاده کردند، بسیار خرسندم که تمام جلسات بسیار خوب با مهارت تدریس میشه.ممنونم
سام سعیدی
20 روز پیش
دوره مفید و خلاصه، ترجیح میدادم به موضوعات جدید بیشتری نسبت به دیگر دوره های خانم دکتر کلبه داری اشاره بشه، اشتراک ها بین دوره های زیاد بود
مهدیه باغخانی
1 ماه پیش
نسبتن خوب و نه عالی؛ برای شروع و مقدماتی خوبه.
دانشجو دوره ی آموزشی
2 ماه پیش
با سلام ضمن تشکر از مجموعه ی محترم مکتب خونه و همینطور سرکار خانم دکتر کلبه داری ، لطفا در صورت امکان دوره های تخصصی ویژه ی هر کدام از حوزه های مدیریت دانش و همینطور آخرین ورژن استاندارد PMBOK را در تقویم آموزشی قرار دهید. استاد محترم بسیار مسلط و فصیح هستند و بر ارایه مطالب تسلط دارند. با تشکر















