مو و لباس یکی از مهمترین اما سختترین قسمتها برای انیمیشنسازی هستند. این ویژگیها باعث ایجاد تفاوت بین کاراکترهای جذاب و زنده و کاراکترهای کسل کننده و خشک میشوند. در این دوره از تکنیکهای یک ...
بهروزرسانی: ۱۴۰۳/۱۰/۲۶
انیمیشن مو و لباس
یادگیری انیمیشن مو
یادگیری انیمیشن لباسها
آمادگی برای ورود به بازار کار و دنیای انیمیشن سازی
توصیه میشود پیش از این دوره، دورههای " مبانی انیمیشن سازی " و " اصول انیمیشن سازی دو بعدی " دیده شوند.
مو و لباس یکی از مهمترین اما سختترین قسمتها برای انیمیشنسازی هستند. این ویژگیها باعث ایجاد تفاوت بین کاراکترهای جذاب و زنده و کاراکترهای کسل کننده و خشک میشوند.
در این دوره از تکنیکهای یک انیماتور حرفهای برای انیمیشنسازی مو، خز، لباس، پرچم و دیگر آیتمهای ثانوی انیمیشن استفاده میکنیم. تفاوت بین انیمیشن اولیه و ثانویه را به شما نشان خواهیم داد و کمک میکنیم تا حرکات ثانوی نرمی را ایجاد کنید که جذابیت و واقعگرایی کاراکترهای دوبعدی شما را افزایش میدهند.
اطلاعات بیشتر
Dermot O'Connor سابقه ساخت انیمیشن دستی و دیجیتال را در Don Bluth دیزنی و Warner Bros دارد. اوکانر در سال ۱۹۸۸ وارد صنعت انیمیشن شد و به مدت یک سال برای استودیو Don Bluth در ایرلند کار میکرد، در طول این مدت او انیمیشن دستی سنتی را فرا گرفت، در اواسط دهه ۹۰ او چند دوره آموزشی تعاملی را برای استودیوهای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive کارگردانی کرد و روی پروژههایی نظیر ۱۰۱ سگ خالدار و تیمون و پومبا کارکرد. او در سال ۲۰۰۰ با نرمافزار Flash آشنا شد و شروع به انیمیشنسازی برای Warner Bros و دیزنی در لسآنجلس و FatKat animation در کانادا کرد در حال حاضر او اکنون مشغول کاملکردن فیلم کوتاه ۳۰ دقیقهای خود است که کاملاً با Flash انیمیت شده است.
اطلاعات بیشتر