آموزش لغات ضروری تافل

در زمان یادگیری یک زبان جدید هیچ‌چیز به اندازه لغات برای شما مهم نخواهد بود. با داشتن یک دایره لغت گسترده می‌توانید منظور خود را در زمینه‌های مختلف به شیوه‌های متفاوت بیان کنید و به ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
2.6 (5 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  9 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  9 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

تغییرات دوره آموزش لغات ضروری تافل

نسخه 1.0 - 1401/03/23

انتشار اولیه

نسخه 1.1 - 1401/08/14

دوره به طور کامل منتشر نشده بود. بنابراین برای تکمیل آن، یک فصل با عنوان درس بیست و هشتم تا سی و یکم اضافه شده است که این فصل حاوی 4 ویدیوی جدید می‌باشد.

پیش‌نیاز‌ها

پیش‌نیازهای این دوره کدام است؟

برای شرکت در دوره آموزش لغات ضروری تافل، از کتاب Essential Words for the TOFEL (Barron’s Test Prep) استفاده می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که قبل از حضور در دوره آن را تهیه کنید. علاوه بر این برای اینکه تاثیر دوره بیشتر شود و نتیجه بهتری از آزمون خود بگیرید، بهتر است دوره‌های آموزشی زیر را نیز در مکتب خونه ببینید.

-         آموزش گرامر مقدماتی انگلیسی مکتب‌خونه

-         آموزش گرامر متوسط انگلیسی مکتب‌خونه

-         آموزش گرامر پیشرفته انگلیسی مکتب‌خونه

-         آموزش ریدینگ تافل مکتب‌خونه

-         آموزش رایتینگ تافل مکتب‌خونه

در کنار این پیش‌نیازها دوره‌های دیگری در مکتب خونه وجود دارند که به عنوان مکمل این درس معرفی شده‌اند. با حضور در این کلاس‌ها می‌توانید به راحتی چالش‌های مختلف آزمون تافل را پشت سر بگذارید و بهترین نمره را داشته باشید.

-         اصطلاحات رایج انگلیسی مکتب‌خونه

-         آموزش 504 لغت ضروری انگلیسی مکتب‌خونه

سرفصل‌های دوره آموزش لغات ضروری تافل

درس یک تا نه

در این فصل نه درس واژگان ارائه داده می‌شود که معادل درس‌های کتاب Essential Words for TOEFl است. در هر کدام از درس‌ها، تلفظ صحیح واژگان، معنای دقیق و فرم‌های دیگر یک واژه آموزش داده می‌شود و برای هر واژه به صورت جداگانه مثال‌هایی توضیح داده خواهد شد.

  how to study
"04:06  
  درس اول: abroad, abrupt
"22:55  
  درس دوم: advantage, advent
"20:09  
  درس سوم: alter, analyze
"20:24  
  درس چهارم: ambiguous, arbitrary
"20:01  
  درس پنجم: baffle, bear
"21:47  
  درس ششم: chiefly, coarse
"19:37  
  درس هفتم: attribute, brash
"22:18  
  درس هشتم: accelerate, creep
"18:47  
  درس نهم: accurate, acute
"17:49  
درس ده تا هجده

در این فصل نه درس دوم واژگان کتاب Essential Words for TOEFl تدریس می‌شود. در هر کدام از درس‌ها، تلفظ صحیح واژگان، معنای دقیق و فرم‌های دیگر یک واژه آموزش داده می‌شود و برای هر واژه به صورت جداگانه مثال‌هایی توضیح داده خواهد شد.

  درس دهم: distinct, dominant
"19:20  
  درس یازدهم: amenity, disperse
"16:04  
  درس دوازدهم: benefit, blind
"16:29  
  درس سیزدهم: crucial, dignitary
"16:57  
  درس چهاردهم: ample, arduous
"14:32  
  درس پانزدهم: adhere, durable
"14:20  
  درس شانزدهم: conscientious, convey
"14:22  
  درس هفدهم: agitate, comply
"15:00  
  درس هجدهم: absurd, allocation
"17:15  
درس هجده تا بیست و هفت

در این فصل مانند دو فصل گذشته به ادامه درس‌های کتاب Essential Words for TOEFL می‌پردازیم و معانی دقیق کلمات، تلفظ و فرم های مختلف هر واژه توضیح داده خواهد شد.

  درس نوزدهم: antiquated, coherent
"19:29  
  درس بیستم: accentuate, devise
"17:49  
  درس بیست و یکم: decline, gather
"19:23  
  درس بیست و دوم: account, archaic
"18:18  
  درس بیست و سوم: analogous, approximately
"18:57  
  درس بیست و چهارم: affordable, contaminated
"13:40  
  درس بیست و پنجم: briefly, circulate
"18:54  
  درس بیست و ششم: chaotic, controversial
"16:37  
  درس بیست و هفتم: aptly, demonstration
"17:16  
درس بیست و هشت تا سی و یک

در این فصل مانند سه فصل گذشته به ادامه درس‌های کتاب Essential Words for TOEFL می‌پردازیم و معانی دقیق کلمات، تلفظ و فرم های مختلف هر واژه توضیح داده خواهد شد.

  درس بیست و هشتم: aggravating, amusement
"15:51  
  درس بیست و نهم: acknowledge, acquire
"13:47  
  درس سی‌ام: charisma, clever
"13:36  
  درس سی و یکم: Bonus Lesson
"10:16  

درباره دوره

در زمان یادگیری یک زبان جدید هیچ‌چیز به اندازه لغات برای شما مهم نخواهد بود. با داشتن یک دایره لغت گسترده می‌توانید منظور خود را در زمینه‌های مختلف به شیوه‌های متفاوت بیان کنید و به راحتی با سایر افراد ارتباط برقرار کنید. اگر دانش لغوی شما بالا باشد می‌توانید در هر چهار مهارت آزمون تافل درخشان ظاهر شوید. چرا که دیگر نگران این نیستید که لغات کافی برای بیان منظور خود نداشته باشید و در قسمت‌های reading و listening نیز بخش زیادی از متن را متوجه خواهید شد و راحتتر به سوالات پاسخ خواهید داد.

دوره آموزش لغات ضروری تافل چیست؟

در دوره آموزشی لغات ضروری تافل تعدادی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین واژگان این آزمون را یاد خواهید گرفت. با دانستن این سری لغات شانس شما برای کسب نمره بالاتر بیشتر می‌شود و می‌توانید از دیگر رقیبان خود جلو بزنید. شما قرار نیست در این دوره به حفظ کردن تعداد زیادی لغت بپردازید که هیچ‌وقت آن‌ها را به خاطر نمی‌آورید. استفاده از تکنیک‌های نوآورانه در آموزش واژگان باعث می‌شود که آن‌ها به دانش فعال شما تبدیل شوند و بتوانید در هر موقعیتی آنها را بکار ببرید.

هدف از برگزاری دوره آموزش لغات ضروری تافل چیست؟

هدف اصلی از برگزاری دوره آموزش لغات ضروری تافل بزرگ‌تر کردن دایره لغات شماست. لغاتی کاملا ضروری و کاربردی که با استفاده از آن‌ها هم از پس آزمون برمی‌آیید و هم بعد از اتمام آن و حضور در کشورهای دیگر یا کلاس‌های درسی که نیاز به زبان انگلیسی دارید می‌توانید به راحتی صحبت کنید و منظور دیگران را متوجه شوید.

این دوره آموزشی با هدف آماده کردن داوطلبان آزمون تافل برای مهارت‌های مختلف آزمون تافل مانند: اسپیکینگ، رایتینگ، لیسنینگ و ریدینگ طراحی شده است؛ تمرکز اصلی این دوره بر روی مهارت اسپیکینگ و رایتینگ است اما دانستن لغت برای دو اسکیل دیگر نیز بسیار عالی خواهد بود چرا که شما معنای لغات بیشتری را در متن متوجه می‌شوید و راحت‌تر به سوالات پاسخ می‌دهید.

 

دوره آموزش لغات ضروری تافل برای چه افرادی مناسب است؟

همه افرادی که دوست دارند دانش لغات انگلیسی خود را گسترش دهند و بهتر و راحت‌تر به این زبان صحبت کنند، می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند. علاوه بر این اگر داوطلب آزمون تافل هستید و می‌خواهید به نسبت دیگر رقیبان قوی‌تر ظاهر شوید و نمره بالاتری بگیرید حتما در این دوره شرکت کنید.

 

سرفصل‌های دوره

این دوره شامل 31 درس است که در هر قسمت آن 17 تا 18 واژه آموزش داده می‌شود. تاکید می‌کنیم که شما نیازی به حفظ کردن این لغات ندارید چرا که در هر درس به اندازه کافی بر روی لغات جدید و قدیمی کار می‌شود؛ به گونه‌ای که در پایان جلسه سی و یکم شاهد افزایش دایره لغات خود و راحتی بیشتر در صحبت کردن و نوشتن خواهید شد. همچنین در تست‌های آزمایشی پیشرفتتان را کاملا احساس خواهید کرد.

 

تمایزهای دوره آموزش لغات ضروری تافل با دیگر دوره‌های مشابه

تفاوت اصلی دوره آموزش لغات ضروری تافل با دیگر دوره‌های مشابه در تکنیک‌های آموزشی مورد استفاده در آن است. مدرس این درس برای هر واژه مثال‌های مختلف در جمله و عبارت ارائه می‎دهد و در نهایت با تکرار و تمرین و مثال‌های مختلف کلمات ملکه ذهنتان خواهد شد. علاوه بر این همراه با هر لغت، واژگان هم‌خانواده و معانی مختلف آن نیز آموزش داده می‌شود. همین امر باعث خواهد شد که کلمات راحتتر در ذهن شما باقی بمانند.

بعد از فراگیری دوره آموزش لغات ضروری تافل چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟

در دوره آموزش لغات ضروری تافل شما صرفا تعدادی لغت نمی‌آموزید بلکه آموزش فرم‌های مختلف کلمات و ارائه مثال به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید از این کلمات در مهارت های اسپیکینگ و رایتینگ استفاده کنید. بعد از اتمام این دوره شما تعداد کافی از کلمات، عبارات و اصطلاحات ضروری را میدانید و می‌توانید به سوالات مختلف تافل پاسخ دهید. علاوه بر این استاد دوره تلاش می‌کند که پرتکرارترین موضوعات مطرح شده در آزمون‌های تافل سال‌های گذشته را مطرح کند تا شما نتیجه خوبی از آزمون خود بگیرید و با اعتماد به نفس کافی سر جلسه حاضر شوید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher محمد گلپایگانی

محمد گلپایگانی بیش از 10 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی در موسسات و نهادهای آموزشی شناخته شده ایران، از جمله خانه آیلتس آفرینش و لینگو فینیکس را دارند و فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم‌افزار هستند. ایشان همچنین در کارنامه خود سابقه همکاری با شبکه iFlim و فعالیت مستمر در حوزه تولید پادکست‌های آموزشی و تولید ویدیو در سایت یوتوب را دارند. هدف وی این است که با استفاده از روش‌های خلاقانه و به سادگی زبان را به شما یاد بدهد.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
فاطمه فرهادی 1402-07-25
آموزش خیلی خیلی خوبی بود، میشد راحت تر لغات رو به خاطر سپرد امیدوارم آقای گلپایگانی لغات بیشتر ودوره ها بیشتری با همین رویکرد بزارن
محمدحسین حیدرگوی 1402-07-20
بسیار آموزش لذت بخش و جالبیه.
زهرا بخشی 1402-10-19
آموزش خیلی خیلی ضعیف و بی ارزشیه. فقط کتاب لغت از رو میخونن و به فارسی ترجمه میکنن. و لحن و شوخی های حین تدریسشون واقعا حوصله سر بره. این دوره رو اصلا پیشنهاد نمیکنم.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟
برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  9 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  9 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)