در این دوره قصد داریم اصول پرواز پرنده را کامل توضیح دهیم و به یه پویا نمایی راحت و آسان تبدیل کنیم که میتواند شامل فرایند پرواز از پرندهگان کوچک گرفته تا مرغان دریایی مثل ...
آموزش نحوهی پرواز پرندگان
بررسی پرواز انواع پرندگان
آموزش الگوی پرواز مرغ مگسخوار
آموزش الگوی پرواز موجودات غول پیکر
این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به سادهترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند بهسادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیشنیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات میتوانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.
در این دوره قصد داریم اصول پرواز پرنده را کامل توضیح دهیم و به یه پویا نمایی راحت و آسان تبدیل کنیم که میتواند شامل فرایند پرواز از پرندهگان کوچک گرفته تا مرغان دریایی مثل سیگال, ازموجوداتی ریزمثل مرغ مگس خوار گرفته تا حشراتی مثل زنبور و پروانه تا اژدهاهای غول پیکر و افسانهای شود.
اطلاعات بیشتر
Dermot O'Connor سابقه ساخت انیمیشن دستی و دیجیتال را در Don Bluth دیزنی و Warner Bros دارد. اوکانر در سال ۱۹۸۸ وارد صنعت انیمیشن شد و به مدت یک سال برای استودیو Don Bluth در ایرلند کار میکرد، در طول این مدت او انیمیشن دستی سنتی را فرا گرفت، در اواسط دهه ۹۰ او چند دوره آموزشی تعاملی را برای استودیوهای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive کارگردانی کرد و روی پروژههایی نظیر ۱۰۱ سگ خالدار و تیمون و پومبا کارکرد. او در سال ۲۰۰۰ با نرمافزار Flash آشنا شد و شروع به انیمیشنسازی برای Warner Bros و دیزنی در لسآنجلس و FatKat animation در کانادا کرد در حال حاضر او اکنون مشغول کاملکردن فیلم کوتاه ۳۰ دقیقهای خود است که کاملاً با Flash انیمیت شده است.
اطلاعات بیشتر