دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 163 دانشجو
نرگس بذرافشان
1 ماه پیش
اقای پرهام خیلی خوب توضیح دادن متشکرم
میلاد کیان زاده
4 سال پیش
دوره خوبی بود
الهام کریمی
5 سال پیش
واقعا دست مریزاد آقای پرهام خدابخش! عالی تدریس می کنند.
کیان اسماعیلیان
5 سال پیش
بی نظیر عالی هرچی بگم کم گفتم. دست هر دوی اساتید درد نکنه واقعا دوره کامل و جامعی بود ممنونم از مکتب خونه بابت همچین اساتیدی
هانیه عبداله زاده
5 سال پیش
سلام، دوره جامع ای است برای کسانی که میخواهند گرامر رو یه مرور کلی داشته باشند.
سجاد خانی
1 سال پیش
گرامر reportرو در این دوره من ندیدم تدریس بشه اما در کل خیلی دوره خوبی بود و گرامرها خیلی خوب تدریس شد

























