آزمون تعیین سطح ترکی استانبولی

poster
پیش‌نمایش دوره

آموزش زبان ترکی استانبولی را به دلایل مختلف ممکن است آغاز کنید. صرف نظر از دلیل انتخاب این زبان برای یادگیری، اولین مرحله‌ی رسمی یادگیری آن را می‌توان آزمون تعیین سطح زبان ترکی دانست. هنگام ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
4.3 (22 رای)
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  ساعت ویدئو - 2 ساعت تمرین و پروژه
 (undefined)
course-feature   تمرین و آزمون course-feature   تالار گفتگو

سرفصل‌های دوره آزمون تعیین سطح ترکی استانبولی

آزمون تعیین سطح ترکی استانبولی
  آزمون
 100%    
"105:00  

ویژگی‌های دوره

تمرین و آزمون
تمرین و آزمون

با قرار گرفتن تمرین ها و آزمون های مختلف در طول دوره، محیطی تعاملی فراهم شده است تا بهره گیری از محتوا و یادگیری بهتر و عمیق تر شود.

ویژگی‌های دوره

تالار گفتگو
تالار گفتگو

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

درباره دوره

آموزش زبان ترکی استانبولی را به دلایل مختلف ممکن است آغاز کنید. صرف نظر از دلیل انتخاب این زبان برای یادگیری، اولین مرحله‌ی رسمی یادگیری آن را می‌توان آزمون تعیین سطح زبان ترکی دانست. هنگام تصمیم‌گیری برای یادگیری زبان ترکی، می‌توان از میان دو مسیر متداول یعنی آموزش رسمی در کلاس‌های آموزش زبان و یا یادگیری به صورت خودخوان، یکی را انتخاب کرد. آزمون تعیین سطح و به دست آوردن شناختی دقیق از توانایی‌ها و دانش زبانی می‌تواند به انتخاب مسیر مناسب‌تر کمک کند.

 

با شرکت در آزمون آنلاین تعیین سطح زبان ترکی استانبولی ، به صورت استاندارد و صحیح میزان آشنایی و تسلط خود بر زبان ترکی استانبولی را مورد بررسی قرار می‌دهید. این آزمون به صورت کاربردی دایره‌ی واژگانی شما، میزان درک جملات و عبارات مختلف، توانایی استفاده از دستورهای زبان ترکی، مهارت ارتباطی با استفاده از زبان ترکی و... را می‌سنجند. علاوه بر این، دیگر فایده‌ی شرکت در چنین سنجشی، افزایش اعتماد به نفس فرد شرکت‌کننده است. چرا که گاهی افراد به دلیل نداشتن معیاری قابل اعتماد برای سنجش، سطحشان در زبان را بسیار پایین‌تر از سطح واقعی‌شان تصور می‌کنند. میزان امتیازاتی که در آزمون تعیین سطح زبان ترکی رایگان کسب می‌شود، به داوطلب نشان می‌دهد که واقعا در چه سطحی قرار دارد.

 

تشخیص صحیح میزان تسلط فرد، بر نگرش او نسبت به توانایی‌هایش اثرگذار است. به طوری که با کسب دیدگاهی جدید نسبت به توانمندی خود، می‌تواند با انگیزه بیشتری یادگیری زبان ترکی را ادامه ‌دهد. 

 

انواع مختلفی از آزمون تعیین سطح زبان ترکی استانبولی را می‌توان یافت، ولی نمی‌توان تمامی این آزمون ‌ها را استاندارد و در قالب آزمونی متناسب دانست. آزمون آنلاین تعیین سطح زبان ترکی استانبولی رایگان مکتب‌خونه مطابق استانداردهای دانشگاه‌های کشور ترکیه طراحی شده است و نتیجه‌ای دقیق و واقعی از توانایی و دانش زبان را در اختیار داوطلب خواهد گذاشت.

 

در این آزمون دایره لغات و نکات دستوری در بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرند که پاسخ‌گویی به هر یک از این بخش‌ها زوایای متفاوتی از توان زبانی داوطلب را روشن می‌سازد. 

 

آزمون آنلاین تعیین سطح زبان ترکی استانبولی رایگان با بهره‌‌گیری از شیوه‌های نوین امتحانی و به کارگیری جدیدترین نظریه‌ها و تئوری‌های آزمون‌سازی، میزان تسلط شما بر دستور زبان ترکی استانبولی و نحوه کاربرد صحیح آن در جملات و عبارات گوناگون را نیز بررسی می‌کند. 

 

در پایان آزمون تعیین سطح زبان ترکی استانبولی، زبان‌آموز طبق امتیاز کسب‌شده در سطح مناسب قرار می‌گیرد و می‌تواند به صورت آگاهانه به شروع یا ادامه روند یادگیری زبان ترکی ‌بپردازد.

 

نتیجه‌ای که در این آزمون کسب می‌کنید علاوه بر آنکه سطح شما را تعیین می‌کند، با کمک به شناخت بهتر توانایی زبانی شما باعث ایجاد انگیزه بیشتر نیز می‌شود. شناختی که در صورت بهره‌گیری از منابع آموزش زبان معتبر می‌تواند شما را هرچه سریع‌تر به هدف نهایی برساند. به این دلیل آزمون تعیین سطح زبان ترکی را نباید ساده فرض کرد و بهتر است با مطالعه و آمادگی کافی در آزمون شرکت کرد.

 

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher فاطمه عصری پور

فاطمه عصری پور فارغ‌التحصیل ممتاز پیراپزشکی از دانشگاه تبریز و دارای مدرک تخصصی آموزش زبان ترکی استانبولی هستند. بیش از 24 سال در حوزه زبان ترکی استانبولی فعالیت مستمر داشته‌اند و بیش از 10 سال به صورت حرفه‌ای این زبان را تدریس کرده‌اند. از معدود اساتیدی هستند که در ایران به تدریس کتاب نوین İstanbul پرداخته‌اند و به دلیل تحقیقات و نیز تعامل پیوسته با اساتید مجرب زبان ترکی استانبولی در دانشگاه‌های ترکیه همواره جدیدترین و موثرترین سبک‌های آموزش را در تدریس خود پیاده کرده‌اند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
1401-08-18
تا حالا نه کلاس ترکی استانبولی شرکت کردم و نه کتاب آموزشی‌ای خوندم ازش. صرفاً خواستم خودمو محک بزنم ببینم با توجه به اینکه خودم ترک هستم(ترکه آذربایجانه ایران) ٫ با اتکا به زبان مادری ترکی آذربایجانی ٫ نمرم چند میشه که نمره من ۸۵ شد‌ (که واسه خود منم جالب بود که چقدر گویش ما و گویش استانبولی به هم نزدیکه) فکر کنم دوماه روش کار کنم٫ میتونم به تسلط کامل برسم. اگه شخص غیرترک هستید یا دانشی از زبانهای ترکی (هیچ زبان ترکی‌ای منظورمه) ندارید هم ناامید نشید. تدوام کلید هر موفقیتیه
ابوالفضل جهانی سادات 1401-01-26
خیلی ممنون از زحماتتون . آخراش یکم سخت بود ۹۰ زدم . البته آذری زبان هستم و کتاب هیت ایت ۱ رو تموم کردم بقیه نا امید نشن چون سطح آزمون واقعا استاندارد و دشوار بود .
1400-05-31
خیلی خوب بود یعنی در واقه عالی بود من 82 زدم تو سن سیزده 82 که خوبه مگه نه نظر بدین
1400-05-16
خوب بود 80 زدم ولی سوالا مبهم بود
1400-05-09
Ellerinize sağlık Ben 79 vurdum
ثنا 1400-04-16
عالی71 درصد
1400-03-25
باسلام واقعا تست جالبی بود سوئالهارا در48دقیقه جواب دادم 84درصد زدم زیرا از خودم مطمئن بودم بدون اگاهی نمیشه قبول شد واقعا جالب و علمی بود
سعید یوسفی 1399-12-20
الان من 81 درصد زدم سطحم چیشه ؟/
مکتب‌خونه
همراه عزیز؛ لطفا سوالات و پیشنهادات خود را از طریق ایمیل پشتیبانی info@maktabkhooneh.org مطرح نمایید.
زهره خانی 1399-12-10
Her şey harika
افسانه سلمانی 1399-12-01
خیلی خوب بود فقط طرح سوال مشکل داره و واقعا ادم نمیدونه منظورش چیه و کلا مبهمه.
مکتب‌خونه
همراه عزیز؛ از پیشنهاد شما بسیار سپاسگزاریم. لطفا پیشنهادات خود را به ایمیل پشتیبانی ارسال کنید تا به واحد مربوطه ارجاع گردد. info@maktabkhooneh.org
عليرضا نوريان 1399-08-25
خیلی ایده جالبی هست که به صورت رایگان در اختیار قرار گرفته خیلی ممنون
1400-12-01
آزمون جالب و سختی بود انصافا. 82 زدم بد نیست
1400-06-04
خیلی ممنونم از شما، با اینکه چند مورد از سوال ها تو گزینه هاشون اشکال وجود داشت و جواب درست در نمیومد، ولی در کل آزمون جالبی بود بدون شرکت در کلاسی و فقط با توجه به علاقه ای که به زبان استانبولی دارم، به نظرم خوبه که 87% زدم 😊سپاس از شما🙇🌼🌸
1400-05-21
سلام.خوب بود.فقط دیگه آخراش داشتم خسته میشدم.71% زدم.البته من آذری هستم و همینجوری برای تعیین سطح شرکت کردم.
آرین امیری 1399-12-25
تو تست ها چنتا مشکل دیدم. اولا اینکه بعضی جاها جمله یکم مبهمه و فهمش حتی واسه کسی که ترکی بلده یکم دشواره دوما تو بعضی گزینه ها دیدم که چنتا مورد میتونه باشه و بعضی مواقع هم کلمات بهتری می شد توی گزینه ها جا داد؛ ولی خوب اشکال از شما نیست بالاخره زبان چیزیه که درست و غلط تو استفاده روزمره نداره. ولی برای تایین سطح خوبه ممنون از شما
1
2

دوره‌های پیشنهادی

آزمون تعیین سطح زبان ترکی استانبولی رایگان برای چه کسانی مناسب است؟

  •  تعیین سطح آنلاین زبان ترکی استانبولی، مناسب همه افراد علاقمند به یادگیری زبان ترکی است.
  • آزمون تعیین سطح، برای زبان‌آموزان زبان ترکی استانبولی که تمایل به شناخت توانایی و دانش زبان ترکی خود دارند، مناسب است.
  • آزمون تعیین سطح زبان ترکی، برای متقاضیان آزمون تومر مفید است.
  • این آزمون برای کسانی که قصد اقامت در کشور ترکیه دارند، مناسب است.
  • زبان‌آموزان خود خوان، برای شناخت بهتر نقاط قوت و ضعف خود می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

 

اگر شما هم در حال یادگیری زبان ترکی به کمک فیلم‌ها، سریال‌ها و آهنگ‌های ترکی هستید، شرکت در آزمون برای شما نیز مناسب است.

 

آزمون تعیین سطح آنلاین زبان ترکی استانبولی رایگان از چه بخش‌هایی تشکیل شده است؟

این آزمون شامل سوالات واژگان، دستور زبان ترکی و بخش درک مطلب است که توانایی زبان‌آموز را در هر کدام از این مباحث مورد سنجش دقیق قرار می‌دهد. سوالات این آزمون به صورت چند گزینه‌ای طراحی شده‌اند و پس از پایان پاسخ‌دهی به آن‌ها، نتیجه بلافاصله قابل مشاهده است و زبان‌آموز می‌تواند با توجه به سطح خود بهترین مسیر برای شروع و یا ادامه یادگیری زبان ترکی را در پیش بگیرد.

poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  ساعت ویدئو - 2 ساعت تمرین و پروژه
 (undefined)
course-feature   تمرین و آزمون course-feature   تالار گفتگو