آموزش بهترین روش‌ها برای کاهش استرس

poster
پیش‌نمایش دوره

آیا خوشحال هستید؟ آیا کنترل زندگی خود را در دست دارید؟ آیا وقت خود را صرف انجام کارهایی می‌کنید که دوست دارید و برایتان پاداش‌بخش هستند؟ آیا با اعتماد به نفس وارد اتاق می‌شوید یا ... ادامه

برگزارکننده:  Udemy  Udemy
مدرس دوره:

برگزارکننده:

Udemy
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 یادگیری ابزارها و تکنیک‌های عملی برای کاهش اضطراب و افزایش قدرت و خوشبختی

 نحوه کنترل خلق و خو و زمان خود

 چگونگی گفتن «نه»، واگذاری کارها یا جسور بودن

 یادگیری روش‌هایی برای کاهش ساعات کاری و رهایی از افراد منفی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش بهترین روش‌ها برای کاهش استرس

خوش آمدگویی
جمع‌بندی

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

آیا خوشحال هستید؟ آیا کنترل زندگی خود را در دست دارید؟ آیا وقت خود را صرف انجام کارهایی می‌کنید که دوست دارید و برایتان پاداش‌بخش هستند؟ آیا با اعتماد به نفس وارد اتاق می‌شوید یا نظر خود را به دیگران می‌گویید؟ دوره «مدیریت اضطراب و استرس» یک برنامه عملی است که به شما کمک می‌کند به سمت اهداف شخصی و شغلی خود حرکت کنید و به خوشبختی روزانه دست یابید.

اگر احساس می‌کنید زندگی شما به همان صورتی که آرزو داشتید پیش نمی‌رود و استرس و اضطراب زندگی خانه و کار شما را تحت تأثیر قرار داده است، این دوره زندگی شما را تغییر خواهد داد.

دیگر دوره‌ها بر روش‌های درمانی یا مشاوره تمرکز دارند، اما این برنامه از ابزارها و تکنیک‌های ۱۰۰٪ عملی برای کمک به شما در غلبه بر استرس و اضطراب استفاده می‌کند. این دوره شامل همه چیزهایی است که باید انجام دهید: از گفتن «نه»، مدیریت زمان، حذف افراد سمی، درک نقاط قوت و ضعف طبیعی شخصیت، مدیتیشن، خودگویی، غلبه بر ترس یا گناه، و بسیاری موارد دیگر.

این دوره به بررسی نمونه‌های واقعی زندگی می‌پردازد و ابزارهای عملی را ارائه می‌دهد که می‌توانید بلافاصله برای احساس آرامش و خوشبختی استفاده کنید. این دوره شامل بهترین روش‌های من برای کاهش استرس و ساختن خوشبختی روزانه شما است.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Chris Croft

کریس کرافت تا کنون بیش از 85 هزار نفر را در زمینه مدیریت پروژه و رهبری آموزش داده است. وی همچنین دوره‌هایی در زمینه مدیریت زمان و مذاکره در LinkedIn و Lynda تدریس کرده است که بیش از هجده میلیون مخاطب آنلاین داشته است. او دارای سابقه در مدیریت عملیات است و مدرک مهندسی خود را از کمبریج دریافت کرده است و بیش از 10 سال به عنوان مهندس واجد شرایط و مدیریت ارشد در صنعت تولید فعالیت داشته است. کریس کرافت بعد از اخذ مدرک MBA به مدت چهار سال در مدرسه بازرگانی بورنموث (Bournemouth) کار کرد تا اینکه از سال 1992 شرکت آموزشی خود را راه‌اندازی کرد و از آن زمان، به عنوان سخنران و مدرس مشغول فعالیت است. 

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.