آموزش مقدمه‌ای درباره هوش مصنوعی

poster
پیش‌نمایش دوره

در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که هوش مصنوعی (AI) چیست، موارد استفاده و کاربردهای هوش مصنوعی را بررسی خواهید کرد، و مفاهیم و اصطلاحات هوش مصنوعی مانند یادگیری ماشین، یادگیری عمیق و شبکه‌های ... ادامه

برگزارکننده:  Coursera  Coursera
مدرس دوره:

برگزارکننده:

Coursera
5 (1 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 کاربرد هوش مصنوعی و چگونگی تاثیر آن بر زندگی ما

 یادگیری اصطلاحاتی مانند یادگیری ماشین، یادگیری عمیق و شبکه‌های عصبی

 توضیح چندین مسئله و نگرانی اخلاقی پیرامون هوش مصنوعی

 یادگیری مشاوره‌های کارشناسان درباره یادگیری و شروع یک حرفه در زمینه هوش مصنوعی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش مقدمه‌ای درباره هوش مصنوعی

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که هوش مصنوعی (AI) چیست، موارد استفاده و کاربردهای هوش مصنوعی را بررسی خواهید کرد، و مفاهیم و اصطلاحات هوش مصنوعی مانند یادگیری ماشین، یادگیری عمیق و شبکه‌های عصبی را درک خواهید کرد.

شما با مسائل و نگرانی‌های مختلف پیرامون هوش مصنوعی مانند اخلاق و تعصب، و تأثیر آن بر شغل‌ها آشنا خواهید شد و از کارشناسان مشاوره‌هایی درباره یادگیری و شروع یک حرفه در زمینه هوش مصنوعی دریافت خواهید کرد. همچنین، با انجام یک پروژه کوچک، هوش مصنوعی را در عمل نشان خواهید داد.

این دوره نیازی به تخصص برنامه‌نویسی یا علوم کامپیوتر ندارد و به‌گونه‌ای طراحی شده است که مبانی هوش مصنوعی را به هر کسی معرفی کند، چه پیش‌زمینه فنی داشته باشید یا نه.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Rav Ahuja

Rav Ahuja مدیر ارشد برنامه جهانی در شرکت IBM است. او مسئولیت رهبری استراتژی رشد، ایجاد دوره‌های آموزشی و برنامه‌های مشارکت برای شبکه مهارت‌های IBM را برعهده دارد. Rav در آزمایشگاه IBM کانادا در تورنتو مستقر است و در زمینه راه‌حل‌های آموزشی برای هوش مصنوعی، علم داده، رایانش ابری و بلاکچین تخصص دارد. او در رویدادهای جهانی سخنرانی می‌کند و مقالات، کتاب‌ها و دوره‌های آموزشی متعددی در زمینه مدیریت و تحلیل داده تالیف کرده است. Rav دارای مدرک مهندسی لیسانس از دانشگاه مک‌گیل و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه وسترن انتاریو است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.