امتیاز و نظرات کاربران
از مجموع 27 امتیاز
15نظر5 روز پیش
واقعا خوب بود و به آدم آگاهی می داد تا درمورد خود شناخت داشته باشیم ممنون از استاد عباسی
فرشته نامه بر
5 روز پیش
عالی واقعا
یگانه مسلخی
6 روز پیش
درود در این دوره واقعا مطالب خوبی گفته شد و یاد گرفتم چرا یه سری الگو ها همش در زندگیم تکرار میشن ممنون ار مدرس خوب این دوره
سیده فاطمه قاسمی حسینی
7 روز پیش
عالی
دانشجوی دوره
9 روز پیش
ممنون خیلی خوب بود ولی مختصر
دانشجوی دوره
10 روز پیش
عالی. بود ابکاش مطالب بیشتر بود و راهکارهای زیادتری ارائه میشد.
سمیرا نکویی
11 روز پیش
با این دوره خیلی تو مدیریت رفتارها و مشکلاتم پیشرفت کردم و تونستم من واقعیمو پیدا کنم ممنون استاد عباسی عالی بود دوره🙏🙏
مانیا راد
11 روز پیش
تروما ریشه ی بسیاری از رفتارها و زخم های ماست با این دوره به درک عمیقی ازش رسیدم و خیلی بهم کمک کرد تشکر
مطهره رئیسی
11 روز پیش
چه زخم هایی داشتیم و ازش بی خبر بودیم🙁 ممنون استاد 🙏♥️
عرشیا پورسید
11 روز پیش
خوب بود. ریشه یابی کردن مشکلات و حله آنها و در شرایط سخت حفظ آرامش توجه کردن به خود در موقعیت ها وترس از ترد شدن نادید گرفتن نداشته باشیم و خودمان را بشناسیم و احترام بگذاریم برای سلیقه خودمان
دانشجوی دوره
12 روز پیش
چقدر در توضیحاتیکه دادن خودم رو احساس کردم ...
زهره رحمانی
13 روز پیش
عالی بود
طاها عبدی
13 روز پیش
واقعا دوره مفید و خوبی بود خیلی ممنون
هدیه علیزاده
12 روز پیش
بد نبود
الناز شریفی بهلولی
7 روز پیش
دوره خیلی ناقصه
متین محمدی









