دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 2 دانشجو
محمدرضا اسماعیلی
2 سال پیش
بیشتر روخوانی هست تا آموزش.. هیچ سوالی رو حل نمیکنند فقط از رو میخوانند .. مجبور شدم از ده جای دیگه بگردم تا سری فوریه رو دست و پا شکسته و افتضاح یاد بگیرم .. حتی متنی که از روش میخوانند انگلیسی است... اگر آموزشیکه قرار دادیدرایگان بود میشد پذیرفت این ها رو ، من متوجه سواد بالای شما هستم ولی شما متوجه سواد پایین دانشجو که دلیل خرید این آموزش هست نبودید ، شما وظیفه آموزش دارید نه صرفا روخوانی
امین ترکاشوند
2 سال پیش
افتضاح
















