• آموزش بهبود شبکه‌های عصبی عمیق:
    359,000 ت 143,600 ت
  • آموزش ساخت پروژه یادگیری ماشین موفق:
    299,000 ت 119,600 ت
  • آموزش شبکه عصبی و یادگیری عمیق:
    429,000 ت 171,600 ت
  • آموزش شبکه‌های عصبی کانولوشنالی:
    469,000 ت 187,600 ت
  • مجموع:
    1,556,000 ت 622,400 ت
  • مجموع تخفیف: 933,600 ت
خرید تخصص
قیمت: 622,400 تومان
  • دسترسی نامحدود به محتوای تمامی دوره‌ها
  • دریافت گواهینامه معتبر مکتب‌خونه
  • دسترسی به پروژه و تصحیح پروژه‌ها توسط راهنمای متخصص
  • مشارکت در تالار گفتگو
قیمت: 622,400 تومان
ورود به حساب کاربری
تخصص یادگیری عمیق

تخصص یادگیری عمیق

تخصص یادگیری عمیق

دوره‌ها

کاربرد دوره تخصص یادگیری عمیق چیست؟

تخصص یادگیری عمیق یک برنامه اساسی است که به شما کمک می‌کند توانایی‌ها، چالش‌ها و پیامدهای یادگیری عمیق را درک کرده و برای مشارکت در توسعه فناوری پیشرفته هوش مصنوعی آماده شوید.

با استفاده از محتواهای ارائه‌شده در این دوره شما معماری شبکه‌های عصبی مانند شبکه‌های عصبی پیچشی (Convolutional)، شبکه‌های عصبی بازگشتی (Recurrent)، LSTMها و ترانسفورماتورها را ایجاد خواهید کرد. همچنین یاد می‌گیرید که چگونه این شبکه‌ها را با استراتژی‌هایی مانند Dropout، BatchNorm، Xavier/He initialization و غیره بهتر کنید.

با استفاده از پایتون و TensorFlow بر مفاهیم تئوری و کاربردهای صنعتی آن‌ها مسلط خواهید شد. با فراگیری آموزش‌های تخصص یادگیری عمیق شما می‌توانید از عهده مسائل دنیای واقعی مانند رانندگی خودکار، خواندن زبان اشاره، تولید موسیقی، دید کامپیوتر، تشخیص گفتار و پردازش زبان طبیعی بربیایید.

هوش مصنوعی بسیاری از صنایع را دگرگون کرده است و این روند تحول با سرعت بیشتری ادامه دارد. تخصص یادگیری عمیق راهی را برای شما هموار می‌کند تا دانش و مهارت لازم را برای استفاده از یادگیری ماشین در کار خود به دست آورید، در شغل خود حرفه‌ای شوید و گام نهایی را در دنیای هوش مصنوعی بردارید.

به‌طورکلی، در تخصص یادگیری عمیق موارد زیر را خواهید آموخت:

  • ایجاد و آموزش شبکه‌های عصبی عمیق، شناسایی پارامترهای اصلی معماری، پیاده‌سازی شبکه‌های عصبی کارآمد و یادگیری عمیق در کار خود
  • استفاده از بهترین روش‌ها برای آموزش و توسعه مجموعه تست‌های آزمایشی و تجزیه و تحلیل واریانس برای ساخت اپلیکیشن‌های DL، استفاده از تکنیک‌های استاندارد شبکه عصبی، پیاده‌سازی الگوریتم‌های بهینه‌سازی، ساخت شبکه‌های عصبی در TensorFlow
  • تشخیص و استفاده از استراتژی‌هایی برای کاهش خطا در سیستم‌های ML، درک تنظیمات پیچیده ML، به‌کارگیری یادگیری end-to-end، یادگیری انتقال و یادگیری چند وظیفه‌ای
  • ایجاد یک CNN و به‌کارگیری آن برای شناسایی و تشخیص وظایف بصری، استفاده از انتقال سبک عصبی (NST) برای تولید هنر، به‌کارگیری این الگوریتم‌ها برای تصویر، ویدئو و داده‌های دوبعدی و سه‌بعدی
  • ساخت و آموزش RNNها، GRUها و LSTMLها، کار با NLP و Word Embedding، استفاده از HuggingFace tokenizers و مدل‌های ترانسفورمر برای انجام کارهایی مانند NER و پاسخ به سؤالات.

 

در تخصص یادگیری عمیق چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟

  • شبکه عصبی مصنوعی
  • شبکه عصبی پیچشی
  • TensorFlow
  • شبکه عصبی بازگشتی
  • ترانسفورماتورها
  • یادگیری عمیق
  • پس‌انتشار (Backpropagation)
  • برنامه‌نویسی پایتون

 

تخصص یادگیری عمیق شامل چه دوره‌هایی می‌شود؟

تخصص یادگیری عمیق شامل یک سری دوره در این حوزه است که مهارت‌ها و دانش لازم را برای استفاده از یادگیری عمیق در پروژه‌های شخصی به شما آموزش می‌دهد. دوره‌های تخصص یادگیری عمیق عبارت‌اند از:

  • آموزش رایگان شبکه عصبی و یادگیری عمیق (Andrew NG)

در اولین دوره از تخصص یادگیری عمیق، شما با مفاهیم بنیادی یادگیری عمیق و شبکه عصبی آشنا می‌شوید. تفاوت یادگیری عمیق و شبکه عصبی از جمله مواردی است که در این دوره بررسی شده و درک آن به یادگیری بهتر این مفاهیم کمک می‌کند.

در این دوره شما با روندهای مهمی از فناوری که استفاده از یادگیری عمیق را افزایش می‌دهند، آشنا می‌شوید. ساخت، آموزش و استفاده از شبکه‌های عصبی عمیق را فرامی‌گیرید و توانایی پیاده‌سازی آن‌ها را به دست می‌آورید. شناسایی پارامترهای کلیدی در معماری شبکه‌های عصبی و به‌کارگیری آن‌ها از دیگر مهارت‌هایی است که در این دوره به شما آموزش داده می‌شود.

  • آموزش رایگان ساخت پروژه یادگیری ماشین موفق

با کمک محتواهای ارائه شده در این دوره شما می‌توانید دانش و توانایی کافی برای ساخت پروژه یادگیری ماشین را به دست آورده و چالش‌ها و پیامدهای آن را درک کنید.

تشخیص خطاهای موجود در سیستم یادگیری ماشین، اولویت‌بندی استراتژی‌های کاهش خطا، یادگیری انتقال و یادگیری چند وظیفه‌ای از جمله مهارت‌هایی است که در این دوره از تخصص یادگیری عمیق به آن‌ها دست خواهید یافت.

در پایان این دوره شما خواهید توانست مدیریت انجام پروژه یادگیری ماشین را به طور کامل به عهده بگیرید، استراتژی‌های یادگیری ماشین را به‌خوبی پیاده‌سازی کنید و تصمیمات درست و به‌جایی برای پروژه خود بگیرید؛ چرا که این دوره تجربه صنعت را به شما ارائه می‌دهد.

  • آموزش رایگان بهبود شبکه‌های عصبی عمیق

در دوره دوم تخصص یادگیری عمیق شما به طور کامل فرایندهایی را که باعث بهبود عملکرد و ایجاد نتایج خوب می‌شوند، درک خواهید کرد. در این دوره شما با بهترین روش‌ها برای آموزش و توسعه مجموعه تست‌ها و تجزیه و تحلیل بایاس/واریانس برای ساخت اپلیکیشن‌های یادگیری عمیق آشنا خواهید شد.

استفاده از تکنیک‌های استاندارد شبکه عصبی مانند مقداردهی اولیه، تنظیم L2 و dropout، تنظیم ابر پارامترها، نرمال‌سازی دسته‌ای و غیره از جمله مباحث مهم در این دوره است. در انتها هم شما خواهید توانست یک شبکه عصبی در TensorFlow پیاده‌سازی کنید

  • آموزش رایگان شبکه‌های عصبی کانولوشنالی

دوره آخر تخصص یادگیری عمیق به آموزش شبکه عصبی کانولوشن اختصاص دارد. در این دوره شما درمی‌یابید که بینایی کامپیوتر چگونه تکامل یافته است و با برنامه‌های جذابی مانند رانندگی خودکار، تشخیص چهره، خواندن تصاویر رادیولوژی و موارد دیگر آشنا می‌شوید.

در پایان این دوره شما قادر خواهید بود یک شبکه عصبی کانولوشن بسازید و آن‌ها را برای شناسایی و تشخیص بصری وظایف استفاده کنید. کار با انتقال سبک عصبی برای تولید هنر و استفاده از الگوریتم‌های مناسب برای تصاویر، فیلم‌ها و انواع داده‌های 2D و 3D هم در این دوره به شما آموزش داده خواهد شد.

یادگیری عمیق یکی از به‌روزترین تکنولوژی‌های جهان محسوب می‌شود که دقیقاً متناسب با نیازهای دنیای امروز به وجود آمده است. صنایع مختلفی در جهان از خودروسازی گرفته تا اپلیکیشن‌های موبایلی و حتی تجهیزات پزشکی با سرعت سرسام‌آوری به سمت استفاده از این تکنولوژی در حرکت هستند. این تخصص برای تمام عزیزانی که می‌خواهند همگام با دنیای تکنولوژی روبه‌جلو حرکت کنند، فراهم آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر قبلا در یک یا چند دوره از دوره‌های این تخصص قبلا ثبت‌نام کرده باشم، چگونه می‌توانم در این تخصص ثبت‌نام کنم؟
شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی دوره‌هایی که تا کنون ثبت‌نام نکرده‌اید، در تخصص ثبت‌نام کنید و به تمامی دوره‌ها دسترسی داشته باشید.
آیا می‌توانم به تنهایی در یک دوره ثبت‌نام کنم؟
بله. با انتخاب دوره مورد علاقه خود میتوانید در آن دوره به تنهایی ثبت‌نام کنید.
آیا این تخصص 100% آنلاین است؟
اگر دوره‌ای شامل بخش حضوری نیز باشد در توضیحات همان دوره آمده است.
در صورت اتمام تخصص گواهی‌نامه‌ای جداگانه از گواهی‌نامه دوره ها به من تعلق می گیرد؟
بله. در صورتی که تمام دوره‌های یک تخصص را در زمان تعیین‌شده با نمره قبولی به اتمام برسانید، گواهی‌نامه تخصص برای شما صادر می گردد. گواهی‌نامه تخصص گواهی‌نامه ای جدا از گواهی‌نامه تک‌تک دوره‌ها است که برای شما صادر می شود.
آیا باید دوره‌ها را به ترتیب بگذرانم؟
نه. برای اتمام تخصص شما باید همه دوره‌های آن تخصص را بگذرانید ولی الزامی به رعایت ترتیب نیست. برای دوره‌هایی که پیش‌نیاز دارند پیش‌نیازی را توصیه می کنیم که رعایت کنید. توصیه می‌شود که ترتیب دوره‌های تخصص را رعایت کنید ولی الزامی به آن نیست.
زمان دسترسی من به دوره‌ها پس از خرید تخصص چگونه است؟
شما پس از خرید تخصص برای مدت زمان تعیین‌شده به همه دوره‌ها دسترسی خواهید داشت. پس از پایان زمان تخصص، با تمدید تخصص می توانید برای مدت تمدید به همه دوره‌ها دسترسی داشته باشید.
پس از سپری شدن زمان تخصص آیا به دوره‌ها دسترسی خواهم داشت؟
بله، پس از اتمام زمان تخصص شما به محتوای همه دوره‌ها دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژ‌ه‌ها و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی‌نامه برای شما وجود نخواهد داشت مگر با تمدید دوره.

آموزش شبکه عصبی و یادگیری عمیق

امروزه در علوم کامپیوتر دو مبحث بسیار مهم با نام شبکه عصبی و یادگیری عمیق پدید آمده است. شبکه‌های عصبی دسته‌ای از الگوهای برنامه‌نویسی هستند که برای آموختن از داده‌های مشاهده‌ای از زیست‌شناسی الهام گرفته‌اند. به عبارت ساده‌تر، این شبکه‌ها برای یادگیری از نحوه عملکرد مغز بهره می‌برند. یادگیری عمیق …
مشاهده‌ی دوره
مشاهده‌ی سرفصل‌های دوره  

فصل اول: مقدمه‌ای بر یادگیری عمیق

01:27 ساعت (شامل 01:17 ساعت محتوای آموزشی)

فصل دوم: شبکه عصبی پایه

01:26 ساعت (شامل 01:26 ساعت محتوای آموزشی)

فصل سوم: پایتون و برداری‌کردن

03:26 ساعت (شامل 01:17 ساعت محتوای آموزشی)

فصل چهارم: شبکه عصبی سطحی

04:01 ساعت (شامل 01:51 ساعت محتوای آموزشی)

فصل پنجم: شبکه عصبی عمیق

05:15 ساعت (شامل 01:05 ساعت محتوای آموزشی)

آموزش بهبود شبکه‌های عصبی عمیق

شبکه عصبی عمیق یک شبکه عصبی با سطح مشخصی از پیچیدگی و بیش از دولایه است. این نوع شبکه‌ها از مدل‌سازی سطح بالای ریاضی برای پردازش داده‌ها به روش‌های پیچیده استفاده می‌کنند. به‌طورکلی شبکه عصبی یک فناوری است که برای شبیه‌سازی فعالیت مغز انسان ساخته شده‌است؛ شناخت الگو و عبور …
مشاهده‌ی دوره
مشاهده‌ی سرفصل‌های دوره  

فصل اول: جنبه‎‌های عملیاتی یادگیری عمیق

05:23 ساعت (شامل 02:13 ساعت محتوای آموزشی)

فصل دوم: الگوریتم‌های بهینه‌سازی

02:14 ساعت (شامل 01:34 ساعت محتوای آموزشی)

فصل سوم: تنظیم ابرپارامترها، نرمال‌سازی دسته‌ای و چارچوب‌های برنامه‌نویسی

03:56 ساعت (شامل 01:46 ساعت محتوای آموزشی)

آموزش ساخت پروژه یادگیری ماشین موفق

یادگیری ماشین روشی برای تحلیل داده‌ها است که ساخت مدل‌های تحلیلی را خودکار می‌کند. ماشین لرنینگ شاخه‌ای از هوش مصنوعی محسوب می‌شود و مبتنی بر این ایده است که سیستم‌ها می‌توانند از داده‌ها بیاموزند، الگوها را شناسایی کنند و با حداقل دخالت انسان تصمیم بگیرند. آموزش ساخت پروژه یادگیری ماشین …
مشاهده‌ی دوره
مشاهده‌ی سرفصل‌های دوره  

فصل اول: استراتژی‌های یادگیری ماشین _ بخش اول

05:57 ساعت (شامل 01:42 ساعت محتوای آموزشی)

فصل دوم: استراتژی‌های یادگیری ماشین _ بخش دوم

08:29 ساعت (شامل 02:14 ساعت محتوای آموزشی)

آموزش شبکه‌های عصبی کانولوشنالی

شبکه عصبی کانولوشنال یا پیچشی (CNN) نوعی شبکه عصبی مصنوعی است که برای شناسایی و پردازش تصویر استفاده می‌شود. این شبکه‌ها اختصاصاً برای پردازش داده‌های پیکسلی طراحی شده‌اند. CNNها پردازش تصویر و هوش مصنوعی قدرتمندی هستند که با استفاده از یادگیری عمیق (Deep Learning) کارهای تولیدی و توصیفی را انجام …
مشاهده‌ی دوره
مشاهده‌ی سرفصل‌های دوره  

فصل اول: مبانی شبکه عصبی کانولوشنال(CNN)

10:31 ساعت (شامل 02:21 ساعت محتوای آموزشی)

فصل دوم: مدل‌های کانولوشن عمیق: مطالعات موردی

14:20 ساعت (شامل 02:10 ساعت محتوای آموزشی)

فصل سوم: تشخیص اشیاء

14:03 ساعت (شامل 01:53 ساعت محتوای آموزشی)

فصل چهارم: تشخیص چهره و انتقال استایل عصبی

13:26 ساعت (شامل 01:17 ساعت محتوای آموزشی)