• آموزش طراحی پایه نقاشی:
    1,549,000 ت 619,600 ت
  • آموزش نقاشی رنگ و روغن مقدماتی:
    1,759,000 ت 703,600 ت
  • مجموع:
    3,308,000 ت 1,323,200 ت
  • مجموع تخفیف: 1,984,800 ت
خرید تخصص
قیمت: 1,323,200 تومان
  • دسترسی نامحدود به محتوای تمامی دوره‌ها
  • دریافت گواهینامه معتبر مکتب‌خونه
  • دسترسی به پروژه و تصحیح پروژه‌ها توسط راهنمای متخصص
  • مشارکت در تالار گفتگو
قیمت: 1,323,200 تومان
ورود به حساب کاربری
نقاشی رنگ روغن

نقاشی رنگ روغن

نقاشی رنگ روغن

دوره‌ها

بدون شک نقاشی مهم‌ترین و قدیمی‌ترین هنری است که در طول تاریخ منتقل کننده عواطف و احساسات بشر بوده است. هنری که پیش از اختراع بسیاری از ملزومات زندگی به کمک انسان نخستین آمد و به او کمک کرد تا به وسیله آن رنج‌ها و شادی‌هایش را ثبت کند. نقاشی‌هایی که با طی مسیری چند ده هزارساله به ما رسیده‌اند.

به این ترتیب می‌توانیم نقاشی را مادر همه شاخه‌های هنر بدانیم. از معماری گرفته تا ادبیات و موسیقی، هریک به نوعی تحت تاثیر نقاشی قرار داشته‌اند.

در بین همه مصالح و ابزارهای نقاشی، یکی از کاربردی‌ترین و پر طرفدارترین‌ها نقاشی رنگ روغن است. صدها سال است که بسیاری از هنرمندان برای خلق آثارشان از رنگ روغن استفاده می‌کنند.

این تخصص شامل دروس و تکنیک‌های لازم برای نقاشی رنگ روغن است در ابتدای این دوره به طراحی پایه نقاشی پرداخته می‌شود. این درس یکی از دروس و آموزش‌های مهم در مبحث هنرهای تجسمی است. شناخت این درس به ما کمک می‌کند تا بتوانیم در مراحل بالاتر و با کیفیت بیشتر در انجام طراحی و سایر گرایش‌هایش مربوط به هنرهای تجسمی فعالیت داشته باشیم. این دوره آموزشی به شما کمک می‌کند به صورت مرحله به مرحله به یادگیری طراحی بپردازید و مهارت خود در این زمینه را به صورت گام به گام افزایش دهید و به سطح بالاتری از مهارت‌های طراحی دست پیدا کنید.

سپس به آموزش رنگ روغن پایه پرداخته می‌شود که به منظور آموزش همه مباحث مربوط به این ابزار و چگونگی استفاده از آن در ایجاد آثار هنری تهیه و تدوین شده است. در این دوره ضمن توضیح همه ویژگی‌های مربوط به رنگ روغن به موضوعات گسترده‌تری از جمله رنگ‌شناسی و ترکیب رنگ‌ها، آشنایی با رنگ‌های مکمل، چگونگی استفاده از مدیوم‌ها، پاک کننده‌ها و رقیق کننده‌ها، چگونگی استفاده از رنگ روغن در نقاشی، آشنایی با ابزارها و لوازم مربوط به نقاشی رنگ روغن، آشنایی با کیفیت رنگ‌های استاندارد و کمک به شناخت رنگ‌های استاندارد و انتخاب قلم‌مو و ویژگی‌هایی انواع قلم‌مو پرداخته می‌شود.

سوالات پرتکرار

اگر قبلا در یک یا چند دوره از دوره‌های این تخصص قبلا ثبت‌نام کرده باشم، چگونه می‌توانم در این تخصص ثبت‌نام کنم؟
شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی دوره‌هایی که تا کنون ثبت‌نام نکرده‌اید، در تخصص ثبت‌نام کنید و به تمامی دوره‌ها دسترسی داشته باشید.
آیا می‌توانم به تنهایی در یک دوره ثبت‌نام کنم؟
بله. با انتخاب دوره مورد علاقه خود میتوانید در آن دوره به تنهایی ثبت‌نام کنید.
آیا این تخصص 100% آنلاین است؟
اگر دوره‌ای شامل بخش حضوری نیز باشد در توضیحات همان دوره آمده است.
در صورت اتمام تخصص گواهی‌نامه‌ای جداگانه از گواهی‌نامه دوره ها به من تعلق می گیرد؟
بله. در صورتی که تمام دوره‌های یک تخصص را در زمان تعیین‌شده با نمره قبولی به اتمام برسانید، گواهی‌نامه تخصص برای شما صادر می گردد. گواهی‌نامه تخصص گواهی‌نامه ای جدا از گواهی‌نامه تک‌تک دوره‌ها است که برای شما صادر می شود.
آیا باید دوره‌ها را به ترتیب بگذرانم؟
نه. برای اتمام تخصص شما باید همه دوره‌های آن تخصص را بگذرانید ولی الزامی به رعایت ترتیب نیست. برای دوره‌هایی که پیش‌نیاز دارند پیش‌نیازی را توصیه می کنیم که رعایت کنید. توصیه می‌شود که ترتیب دوره‌های تخصص را رعایت کنید ولی الزامی به آن نیست.
زمان دسترسی من به دوره‌ها پس از خرید تخصص چگونه است؟
شما پس از خرید تخصص برای مدت زمان تعیین‌شده به همه دوره‌ها دسترسی خواهید داشت. پس از پایان زمان تخصص، با تمدید تخصص می توانید برای مدت تمدید به همه دوره‌ها دسترسی داشته باشید.
پس از سپری شدن زمان تخصص آیا به دوره‌ها دسترسی خواهم داشت؟
بله، پس از اتمام زمان تخصص شما به محتوای همه دوره‌ها دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژ‌ه‌ها و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی‌نامه برای شما وجود نخواهد داشت مگر با تمدید دوره.

آموزش طراحی پایه نقاشی

یکی از دروس و آموزش‌های مهم در مبحث هنرهای تجسمی، درس آموزش طراحی پایه است. شناخت این درس به ما کمک می‌کند تا بتوانیم در مراحل بالاتر و با کیفیت بیشتر در انجام طراحی و سایر گرایش‌هایش مربوط به هنرهای تجسمی فعالیت داشته باشیم. این دوره آموزشی به شما کمک …
مشاهده‌ی دوره
مشاهده‌ی سرفصل‌های دوره  

آموزش طراحی پایه

65:48 ساعت (شامل 05:48 ساعت محتوای آموزشی)

آموزش نقاشی رنگ و روغن مقدماتی

بدون شک نقاشی مهم‌ترین و قدیمی‌ترین هنری است که در طول تاریخ منتقل کننده عواطف و احساسات بشر بوده است. هنری که پیش از اختراع بسیاری از ملزومات زندگی به کمک انسان نخستین آمد و به او کمک کرد تا به وسیله آن رنج‌ها و شادی‌هایش را ثبت کند. نقاشی‌هایی …
مشاهده‌ی دوره
مشاهده‌ی سرفصل‌های دوره  

آموزش نقاشی رنگ و روغن پایه

66:23 ساعت (شامل 06:23 ساعت محتوای آموزشی)