دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 14 دانشجو
غلامرضا کارجوکسمایی
4 ماه پیش
عالی ولی بهتربود یک نفر فارسی صحبت میکرد
شیوا مشکوة
6 ماه پیش
دوره خوبی هست، ولی بیشتر برنامه هایی که معرفی میشه برای ایران پولی هست و یا باید با آی پی آمریکا باز کرد. در کل خوب بود. ممنون از مکتب خونه
زهرا چاوشی
7 ماه پیش
یه دوره از یه مدرس محبوب. ممنون بابت انتشارش
عرفان ایزدی
1 ماه پیش
مدرس خوبیه. دوره برای دو سال قبل هست، آپدیت نشده، اما برای شروع خوبه
یاسمین هاشمی
5 ماه پیش
سپاس
حسام حاجاتی
5 ماه پیش
اطلاعات دوره بسیار قدیمیه. مخصوصا با توجه به اینکه این ابزارها هرروز دارن آپدیت میشن و هم تواناییهاشون تغییر میکنه و هم ظرفیتهاشون. در نهایت هم هیچ راهکار مناسبی برای پیاده سازی comfyUI نداره. صرفا برای کسی که "هییییچ" اطلاعی از کار با هوش های مصنوعی نداره و تاحالا chatgpt رو باز نکرده ممکنه به درد بخوره.














































































